A PUBG a mobilpiacon is alulmaradt a Fortnite-al szemben

A PUBG a mobilpiacon is alulmaradt a Fortnite-al szemben

Pénzügyileg a Fornite közelébe sem ér a szintén ingyen játszható PUBG Mobile.

Gondolom mindenki tisztában van azzal, hogy a Fortnite és a PUBG között mekkora versengés van. Természetesen, ha összehasonlításról van szó, akkor mindig felmerül az a tény, hogy míg a Fortnite teljesen ingyen játszható, a PUBG-ért viszont fizetnünk kell. Ám mióta mind a két játék megjelent mobilra, így ez a platform egy tökéletes összehasonlítási alap lehet.

PUBG vs. Fortnite: Miért áll nyerésre a Fortnite a Battle Royale-ok harcában

Wolfi | 18/02/24 12:49 2017 közepén járunk. A PUBG dominálja a játékokat Steamen és Twitch-en is. Kristálytiszta, hogy ez az év egyik legnagyobb durranása és a nyomába sem érhet semmi. Már majdnem megdöntötték a CS:GO és a Dota 2 egyszerre játszó játékosainak a számát, mindenki megállíthatatlannak gondolja, ami egészen az idei évig be is jött.

PUBG mobil verziója március közepén jelent meg, viszont a játékon belüli vásárlások, csak az elmúlt héten. Egy piaci elemző cégnek, a Sensor Tower-nek köszönhetően, megkaptuk mind a két játék első hetének az elemzését, ahol jól látható, mekkora különbség van a közöttük. Természetesen csak iOS platformot nézünk, ugyanis a Fortnite még csak ott érhető el és fontos azt is megemlíteni, hogy a kínai piac adatai NEM TARTOZNAK bele.

Egészen elképesztő fölénye van a Fortnite-nak, 3.7 millió dolláros összesített bevétellel indított az első hét napon, míg a PUBG Mobil szerényebb számokkal kezdett, olyan 700 ezer dollár körül. Ez azt jelenti, hogy majdnem ötször több bevételt szerezett az Epic Games a Fortnite mobil verzió indulásának első hetén, mint a Bluehole.

A Sensor Tower-nek köszönhetően azt is megtudhatjuk, hogy a PUBG bevételének 48 százaléka Amerikából származik, őt pedig Thaiföld, Nagy-Britannia, Kanada és Oroszország követi. Ami még inkább érdekes, hogy a Fortnite-ot az első héten kb. 3,7 millió felhasználó töltötte le, viszont amikor megjelentek a játékon belüli vásárlások a PUBG-ben, akkor az már 22 millió játékos számlált. Így még inkább meggyőző lehet a Fortnite óriási fölénye. Egy dologban viszont muszáj egyetértenünk, az pedig az, hogy ugye a Fortnite-ban ugyanazzal a fiókkal játszhatunk PC-n, konzolon és a telefononukon is, így értelemszerűvé válhat az, hogy a játékosok bátran mernek a telefonjukon keresztül is skineket venni. A két játék teljesen másféle módon oldotta meg a vásárlásokat, a Fortniteban a karakterünkre tudunk teljes kinézetet venni és ezek nagyrészt limitált ideig elérhetőek, míg a PUBG-ben a kinézeteket loot boxokon keresztül szerezhetjük meg.

A Fortnite sikere még annak is köszönhető, hogy a játék nem csak PC-n és konzolon, de telefonon is sokkal szórakoztatóbb és gyorsabb játékmenetű is lehet.

KÖVESS MINKET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Üzlet - A belső motiváció ereje

Sokan azt gondolják, hogy a fizetés a legerősebb motiváció a munkahelyen. De vajon miért van az, hogy egy jó csapat, izgalmas feladat vagy fejlődési lehetőség sokkal hosszabb távon tartja lelkesnek az embereket, mint bármilyen béremelés? Az agilis módszertan egyik legfontosabb tanulsága, hogy a belső hajtóerő sokkal erősebb lehet, mint az anyagi ösztönzés. Nézzük meg, hogy működik ez az agilitás terén!

Üzlet - A méz és annak glikémiás indexe: tények és félreértések

A méz hosszú idők óta fontos szerepet játszik az emberi táplálkozásban, de még ma is gyakran alakulnak ki félreértések vele kapcsolatban, főleg az egészségügy területén. Legutóbb például egy televíziós műsorban azt sugallták, hogy a méz glikémiás indexe miatt kerülnünk kellene. De valóban van valami igazság ebben, vagy csak félreértelmezett adatokra támaszkodnak az aggályok?

Közvetítések