Nem rossz lapokra–, csak egy kis furfangra van szükségünk az eheti kocsmai bunyóban.
Már nagyon ideje volt, hogy egy új Brawl kerüljön a kezünk közé. Annak pedig nagyon örülök, hogy egy olyat kaptunk, ami érdekes és persze jutalmazza, ha valaki érdekes és persze kreatív paklit rak össze. Az egész onnan indul, hogy a Dungeon Run egyik szereplője, Tad kölcsönadta nekünk a horgászbotját, ami persze úgy működik, ahogy ott is, minden körünk végén kapunk egy lényt az ellenfél paklijából. Az érdekesség onnan indul, hogy a paklinkba 20 lényt pakolhatunk, a maradék 10 helyet a játék random varázslatokkal tölti fel. Ezen kívül még azt is fontos megemlíteni, hogy nem 30, hanem csak 20 életünk van, amivel gazdálkodhatunk.
Persze a lényeg abban teljesedik ki, hogy a körünk végén kipecázunk egy ellenséges lényt az ellenfél deckjéből, aminek hallatán egy biztos, nem akarunk durván erős dolgokkal indulni. Inkább okosan kell választani és észrevenni azt, hogy a horgászbot csak kiteszi a dolgokat. Ez pedig nem olyan, mintha kézből kerülnének ki a kártyák, tehát a Battlecry képességek nem érvényesülnek. Az ilyen kártyák pedig a legtöbb esetben a BC nélkül nagyon gyengék, hiszen az erejük abban rejlik, hogy csinálnak valamit, amikor a pástra kerülnek. Ezen kívül még azt érdemes figyelembe venni, hogy csak 20 életerővel sáfárkodhat mindkét oldal: tehát érdemes olyan kasztot választani, aminél a hősképességek ereje sem elhanyagolható. Talán a legjobb lehetőség a Hunter, de a Druid vagy a Rogue is erős ebből a szempontból. Ezek után íme pár pakli, amivel relatíve egyszerű dolgunk lesz.
Boardcontrol Hunter
Kód: AAECAR8CxccChtMCCaIChQPdBNQF3cICicMC0dIC6eYCuvYCAA==
Ez a mix tök jól tud teljesíteni, bár én egy játék után a Watchert és a Razorleafet lecseréltem Archerus Veteranra és a Firefly-ra. Szerintem azokkal sokkal könnyebb. A Watcheres verzió is jó lehet, viszont akkor mindenképpen érdemes bepattintani egy Sunfury Protectort a bagoly mellé.
Choose One Druid
Kód: AAECAZICBNkE0dICmdMC/dMCCLsD0AexwQKbzQKZzgK90wLp5gKL7gIA
Az alap dolgok –a Kobold Apprentice még a Sewer Crawler személyében itt is megvannak–, de a Choose One lapok viszik a prímet. A Druid of the Swarm, a Druid of the Scythe és a Keeper of the Grove a BC képességek nélkül iszonyatosan gyengék, viszont a mi kezünkben nagyon erősek. Emellett pedig a hősképesség is jó eszköz, hogy kontrolálni tudjuk a pástot.
Buff Rogue
Kód: AAECAaIHAvbqApruAgndBPsFxccCtssC0dIC/dMC0eECkOIC2+MCAA==
No itt már jól működik a Taunt adó mechanika és a Dagger iszonyatosan erős tud lenni a sok 1 életerős lény esetében. A Darkness és Azalina egyébként nem létkérdés; lehet őket cserélni, de az biztos, hogy érdekes adalékot adnak a paklinak.
Jaina Mage
Kód: AAECAf0EApvTAsPqAgmzAZwCogLrwgLiygLR0gLp5gLF7AK38QIA
Itt a korai köröket túl kell élni, csak az a lényeg, hogy a pást meglegyen. Amint a DK lekerül, akkor kb. mindig feladja az ellenfél, mert 1 életerős lény mindig lesz lenne, és az elementálok gyógyítását nem lehet behozni. Ettől függetlenül ez a pakli egy picit bonyolultabb, ha gyors eredményt akartok, akkor a HUnter vagy Druid paklit ajánlom.