A Riot tőletek várja a visszajelzéseket a Lissandra reworkre

A Riot tőletek várja a visszajelzéseket a Lissandra reworkre

A koncepció az új képességekre már megvan; -most visszajelzést kérnek a fejlesztők.

Szokatlan módon dolgozik a Riot Games fejlesztői gárdája a jégkirálynő, Lissandra átalakításán: általában az a jellemző egy-egy hős újragondolásánál, hogy a dev gárda kitalál valamit, ami szerintük jó, megvalósítják, házon belül letesztelik, mi, játékosok pedig szépen csöpögtetve megkapjuk a rework egyes elemeit: teaser képet, videót, képességleírást, -majd végül magát a frissítést. 

Éppen ezért szokatlan, hogy a fejlesztők ezúttal más útvonalat választottak: Riot Meddler, a vezető játékfejlesztő a Lissandra játékosok alredditjére rakott ki egy posztot, amiben felvázolja a rework koncepcióját, az egyes képességeket, majd egy lendülettel visszajelzést is kért a játékosbázistól arra, hogy mit gondolnak az irányról. Egyelőre még semmi se látható ebből a játékban, minden csak papíron létezik.

A rework elsősorban a passzívra koncentrál. A mostani passzív, az Iceborn bizonyos időközönként egy ingyenes képességet biztosít, az időtartam pedig minden olyan alkalommal, amikor Lissandra a képességeivel CC-zi az ellenfelét, 1 másodperccel csökken. A Riot ezt szeretné most átalakítani.

Az új irány

Korábban már kísérleteztek a passzív újragondolásával. A fejlesztők fejében valami olyasmi volt, hogy Lissandra bónusz sebzést okozna azon célpontoknak, akiket már korábban CC-zett, ezzel erősítve mind a képességeit, mind az alaptámadásait. Bár az ötlet izgalmas volt, játéktesztelés során nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, -ezért Meddler és csapata most valami újabbak találtak ki, ami valahogy így nézne ki (a számok csak példaként vannak, nem konkrét tervek):

Iceborn: Minden 15 másodpercben, Lissandra következő alaptámadása 15-90 + 0.2AP bónusz varázssebzést okoz, mindez pedig megduplázódik, ha a célpont mozgása korlátozott Lissandra által (fagyasztás, lassítás stb.). Bármikor, amikor Lissandra korlátoz egy ellenfelet a mozgásában, az Iceborn töltési ideje csökken (hős esetén 3, minion esetén 1,5 másodperccel).

A közönségnek viszont nem tetszik az ötlet, a Lissandra mainek azzal érvelnek, hogy a karakter sohase az autoattackokról, sokkal inkább a CC-ről, a képességek megfelelő használatáról szólt. Ráadásul Lissandra az 550-es AA távolságával inkább csak a középmezőnyben helyezkedik el.

Mindenesetre, a sok RIP RIOT visszajelzés helyett inkább építő jellegű kritikákat kaptak a fejlesztők, -sőt, néhány játékos konkrét ötlettel is előállt, amiből a dev team ihletet meríthet. Ez pedig egy talán egészségesebb rework módszer, mint a "mi kitaláltuk, ez lesz" verzió. Reméljük, más hősök kapcsán is felmerül majd, hogy megkérdezzék a "mainek" véleményét. Ha valaki kommentelni szeretne, az itt megteheti.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!


Kövess Minket!



Közvetítések