Először érkezett kézzel fogható leak az egyik legtehetségesebb közösségi pályakészítőtől.
A Valve már egy jó ideje átdolgozza a régebbi pályákat, hogy azok szebbek legyenek, jobban fussanak a gépeken és akár egy kicsit letisztultabb tervrajzzal is rendelkezzenek. Az elmúlt években Inferno és Dust2 esett át egy-egy ilyen ráncfelvarráson, jelenleg pedig Cobblestone pottyant ki az aktív pályák közül, –ami azt jelenti, hogy valószínűleg a vár is kap egy kisebb átalakítást, hiszen jelenlegi állapotában a profik és a hagyományos játékosok sem igazán szerették a pályát. Sokáig nem tudtuk, hogy Cobble vagy éppen Cache lesz az áldozat, de mindenki megkönnyebbülésére inkább az előbbi esett ki az aktív pályák közül. Ettől függetlenül ne áltassuk magunkat, hiszen a következő pálya, így szinte biztosan Cache lesz. Ezt támasztja alá FMPONE legutóbbi Tweetje is, miszerint már bőszen azon munkálkodik, hogy kicsit szebbé és letisztultabbá varázsolja a leghíresebb pályáját.
ERROR! You’re not supposed to be seeing that! Thanks @TopHATTwaffle https://t.co/u1KTVGdTLi pic.twitter.com/wZtOUSY9XK
— FMPONE (@FMPONE) 2018. június 4.
A képen olyannyira megváltozott a map rész, hogy elsőre nem is mondanánk biztosra azt, hogy ez Cache, –de szerencsére az éppen alakított fájl neve elárul nekünk mindent:
Ha nem látszódik tisztán, ezen a LINKEN még szebben élesebben láthatjuk a szöveget
Ahogy láthatjátok: a sor vége felé szerepel Cache neve, majd a CT spawn is, –így szinte biztosan éppen a terrorelhárítók spawnján dolgozik FMPONE, aki valószínűleg nem hitte volna, hogy ennyire rátudunk közelíteni a képre, bár lehet, hogy pont ez volt a célja ezzel a leakkel.
A képen azért tökéletesen látszik, hogy szeretné egy kicsit dúsabb növényzettel ellátni a pályát, és tényleg olyanná szeretné alakítani, mint ahogy jelenleg kinéz például Pripyat, az ukrán város, amit már szinte teljesen visszafoglalt a természet. Nekünk elsőre olyan érzésünk támadt, mintha éppen a Last of Us-ba cseppentünk volna, de ez egyáltalán nem probléma: csak egy kicsit nehéz lesz hozzászokni a zöldellő területekhez, és lehet, hogy a profik is panaszkodni fognak egy kicsit a rosszabb láthatóság miatt.
Be kell látnunk, hogy Inferno és D2 reworkje is remekül sikerült, –így egy szavunk nem lehet a pálya kinézetére vagy éppen az FPS-ünkre, ettől függetlenül simán lehet, hogy ez a rework nem lesz olyan jó, mint a jelenlegi Cache. De egyelőre bíznunk kell FMPONE-ban, aki elhozta nekünk ezt a remek mappot.