A Facebook új streamer platformján máris többen néznek Fortnite-ot, mint Twitch-en?

A Facebook új streamer platformján máris többen néznek Fortnite-ot, mint Twitch-en?

A közösségi óriás oldalán majdnem kétszer annyi nézőt érdekel a Fortnite.

A Facebook már korábban ráment a gamer streamekre, sőt, még a CS:GO-s ESL Pro League közvetítési jogait is megvették, –ezzel azonban csúnyán mellényúltak a nézőszámok tekintetében.

Miért nem érdekel senkit a Facebook-os CS:GO közvetítés?

Továbbra is sok rajongó szemét szúrja az ESL Pro League Facebook streamje.

Most újra beerősítenek Zuckerbergék, és az fb.gg domainnév alatt elindították az új felületüket. Itt hasonlóan a Twitch-hez igazából bárki közvetítheti azt, ahogy játszik, amire úgy látszik, hogy elég nagy kereslet is van. E cikk írásának pillanatában 2,4 ezer Fortnite közvetítés fut, amit 138,6 ezren néznek. Ellenben Twitch-en jelenleg csak 77 ezer néző van. Közel fele a Facebookosnak.

A kék közösségi-óriás egy úgynevezett Level Up programmal akarja magához csábítani a feltörekvő streamereket, hogy aztán segítsenek nekik a minőségi streamek gyártásában, –és persze a pénzkeresésben is. Emellett a programban résztvevő játékosok hamarabb megkapják a közvetítőknek szánt újdonságokat is.

A Facebook most nagyon belehúzott, –igazából teljesen jogosan, hiszen napi szinten is (tíz)milliók fordulnak meg a Twitch-en, aki szinte egyeduralkodó a piacon. Mellette mindössze néhány kisebb oldal van, de a lila óriással szemben labdába sem tudnak rúgni. Ezzel a "rivalizálással" valahol nyerünk, hiszen mindkét felet arra készteti, hogy minél minőségibb oldalt készítsenek. Az a gondolat viszont még sokaknak merész lenne, hogy a Twitch helyett Facebookra megy fel a kedvenc streamerét nézni.

Az fb.gg oldal egyelőre még fejlesztés alatt van: az ígéretek szerint hamarosan mobil integrációt is kapunk, illetve javítanak az ajánlott tartalmak relevanciáján is.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Üzlet - Neil deGrasse Tyson is ott lesz az MVM Future Talks szakértői között (X)

Neves szakértőkkel, köztük Neil deGrasse Tysonnal érkezik az MVM Future Talks hatodik évada. A neves magyar tudósok mellett a tudományos ismeretterjesztést küldetésének tekintő, szórakoztató stílusáról ismert amerikai asztrofizikus is megosztja a nézőkkel, hogyan látja az űrkutatás jelenét és jövőjét.

Üzlet - Neil deGrasse Tyson is ott lesz az MVM Future Talks szakértői között (X)

Neves szakértőkkel, köztük Neil deGrasse Tysonnal érkezik az MVM Future Talks hatodik évada. A neves magyar tudósok mellett a tudományos ismeretterjesztést küldetésének tekintő, szórakoztató stílusáról ismert amerikai asztrofizikus is megosztja a nézőkkel, hogyan látja az űrkutatás jelenét és jövőjét.

Üzlet - Túlélni a zsarolóvírust – hogyan lehet a kiberreziliencia versenyelőny? (X)

A zsarolóvírus-támadások nem csupán technikai fennakadásokat vagy átmeneti anyagi veszteségeket okoznak – hanem akár egy teljes vállalkozás bukását is jelenthetik. A siker kulcsa egyre inkább az, hogy a cégek mennyire képesek megelőzni a bajt, illetve helyreállni belőle. Az ESET kiberbiztonsági szakértői úgy vélik, hogy a kiberreziliencia ma már nem csak IT-kérdés, hanem egyenesen üzleti túlélési stratégia.

Üzlet - Tízmillió forint és teljes brandépítés vár a streetwear-úttörőkre (X)

A sneaker ma már nem csupán cipő, hanem kultúra. Egy jelenség, ami egyszerre szól önkifejezésről, közösségről és üzletről. Most a hazai fiatal alkotók, tervezők és vállalkozók is megmutathatják, mire képesek: elindult a Size-Up powered by Lounge Group, amely a sneaker- és streetwear-szcéna legígéretesebb új szereplőit keresi.

Üzlet - A lábtörlő jelentősége otthonodban

Gondoltál már arra, hogy a lábtörlő milyen fontos szerepet játszhat a mindennapjaid során? Minden egyes belépésnél találkozunk vele. De hogyan válasszuk ki a legmegfelelőbb darabot, és milyen szempontokat tartsunk szem előtt?

Közvetítések