Új mezt kapnak a játékosok, és egy komoly edzőtáborba is bekerültek a szponzorációnak hála.
Komoly szponzorációs egyezséget kötött egymással a Cloud9 és a Red Bull, mely a CS:GO és a League of Legends csapatok mellett a szervezet minden címére kiterjed. Fontos megjegyezni azonban, hogy az Overwatch League-ben szereplő London Spitfire-re nem, hiába a C9 tulajdona az is. Az új mezekkel először a mai napon, az NA LCS nyári szezonjában találkozhatunk, –de a jövőben minden gárdánál megtörténik a váltás erre, az egyébként igencsak impozáns darabra! A CS:GO csapaton leghamarabb az ESL One Köln alatt láthatjuk majd az új, kék-fekete mezeket, július 3-8. között.
Az üzlet részeként pedig nem csak a jersey-kre kerül fel a népszerű energiaitaláról ismert cég logója, de a játékosok bekerülnek a Red Bull High Performance Athlete Programba is. Ez egy olyan edzőtábor, melyet a kaliforniai Santa Monica-ban épített a cég, és ahol a világ legjobb sportolói készülhetnek fel a következő bajnoki címükre. Többek között fitnesszel, alvás elemzéssel és specifikus edzéstervekkel készülnek majd a Cloud9 játékosainak fogadására.