Összefoglaló az ARAM változásokról

A Bilgewater event végével számos változás következett be az ARAM világában, lássuk mik is ezek.

Nemrég ért véget a Vízbe fúlt matróz története köré épített event, melynek során számos újítással bővült az ARAM játékmód. Egyes újítások azonban csak ideiglenesnek bizonyultak, de voltak olyanok is, amik véglegessé váltak. Az ARAM fejlesztői igen nagy erőfeszítéseket tettek annak érdekében, hogy frissítsék és még jobb élménnyé tegyék ezt a játékmódot. Legutóbbi újításaik nagy részét pozitív visszajelzés kísérte, ennek következményében állandóvá tették őket. A következőkben részletesen kifejtjük, hogy mi ment és mi maradt.

Ami marad

A hősválasztás

A meccs kezdetén a „kispadra” kerülő hősök rendszere rendkívül pozitív visszajelzést kapott a játékosok részéről. Ennek eredménye az, hogy fele annyi meccsről léptek ki az elmúlt időben, mivel többször játszhattak olyan hősökkel az emberek, akiket jobban szeretnek.

Mint ahogy azt sokan tapasztalhattátok, az ingyenesen játszható hősök száma ARAM-on belül megnőtt. Ennek köszönhetően, akik kevesebb hőssel rendelkeznek is ki tudnak próbálni új dolgokat.

Apróbb játékmenet változtatások

A feladás ideje, a báziskapuk és a gyorsabb XP szerzés is hasznos újításnak bizonyult, így a játék részei maradnak. Ezeknek köszönhetően felgyorsultak a meccsek. Mellesleg az ultijukra támaszkodó hősök is hamarabb szóhoz jutnak. A gyorsabb fejlődés kapcsán felmerült a probléma, hogy bizonyos csapatok behozhatatlan előnyre tettek szert. Ezen a kérdésen tovább dolgoznak majd a fejlesztők.

Nosztalgiázzunk picit: a harmadik szezon és annak csodái

Huzsi | 18/06/24 13:25Akik már elég rég játszanak a játékkal, számtalan módosítást élhettek át, a kurzor volt a játék utolsó érintetlen pontja, de ebben a szezonban az se marad a régi már. Mi, régi motorosok úgy érezhetjük főképp, hogy napról napra elromlik valami a játékban.

A Dark Harvest gyengítése

A rúna gyengítése ideiglenesnek indult, de olyan jó hatással volt a játékmenetre, hogy véglegesítették. Továbbra is hasznos rúna például Graves, Nasus, vagy Gangplank számára, csak mostantól nem erősít olyan jól egyéb hősöket, mint például Brandet, vagy Maokai-t.

Területi életerő-ereklyék

Visszatért ugyan a Howling Abyss pálya, de a területen gyógyító életerő-relikviák maradtak, –egy különbséggel:kisebb lett a hatósugaruk–, így izgalmasabbá téve az értük folyó küzdelmeket.

Ami kikerül

Új itemek

Az új event során kísérleti jelleggel bekerült, assasinokat segítő tárgyaktól sajnos el kell búcsúznunk. Azonban nincs ok az aggodalomra: a fejlesztők továbbra is dolgoznak az orvgyilkosok hasznosabbá és szórakoztatóbbá tételén.

Butchers Bridge map

A játékosok kitörő örömmel fogadták a rég nem látott ARAM pályát, a Mészárosok Hídját. A számtalan pozitív visszajelzés eredményeként a fejlesztők tervbe vették a pálya állandósítását.

Warmog Vértje

Véglegesen kikerült Warmog Vértje. Sokat vitatott téma volt ennek a tárgynak a kikerülése, de végül úgy döntöttek mennie kell az ARAM világából. Nagyon hasznos tárgy a poke-olós csapatkompozíciók ellen, de a fejlesztők szerint jelenlegi formájában túl erős. A megoldás: vagy a tárgy változtatása, vagy egy új hasonlóan poke-olás ellen védő felszerelés megalkotása.

Hogy tetszenek az újítások? Ti min változtatnátok?

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!


Kövess Minket!