A Riot gátat szabna a snowballnak!

A Riot gátat szabna a snowballnak!

Rengeteg hősváltozás érkezett, de nem ez az egyetlen dolog, ami befolyásolhatja a játékok menetét; érdemes hozzászokni az újdonságokhoz!

Tényleg rekordméretűre sikerült a Riot mostani LoL patch-e és még nem is értünk a végére. A hősöket érintő változásokról az alábbi cikkünkben olvashattok bővebben. 

8.13: Az ADC-k visszatérnek, de nem ma!

Aioween | 18/06/27 12:24 Sokan várták már a 8.13-at, mint a patch-et, ami majd minden problémát megold a mostani meta kapcsán. Nos, nekik van egy rossz hírünk: ez nem az a patch lesz, igaz pár dolgon finomítottak. Szegény Aatrox mire végre megtalálta helyét a profik között, addigra megjött a reworkölt változata.

Azonban itt még messze nincs vége a történetnek.

A játék egyik legmeghatározóbb tárgya, –a Guinsoo's Rageblade– komoly gyengítéseket kap. A jelzőnként kapott %-os sebzés 4-ről 2,5%-ra csökken, és ugyanígy jár az AP bónusz is. Mivel maximum hat jelzőt gyűjthetünk, maximális jelzőszámánál ez 9% különbséget jelent az előzőhöz képest, mivel csak 15%-ot kapunk pluszba. Ez közvetlenül érinti az életképes lövészek egy részét, legyen szó Kai'Sa-ról, vagy akár Varus-ról.

A Hail of Blades jobb helyzetbe kerül, bár az optimálistól még így is messze van. 5 helyett csak 4 másodpercet kell csatán kívül várni, hogy újra használhassuk és egy-egy támadás között 1,5 helyett 2 másodperc telhet el. Ez megkönnyítheti a vele való tervezést és taktikázást, de még mindig jobb egy Lethal Tempo helyette, –legalábbis a lövészek számára.

Az Unsealed Spellbookot is optimalizálták: nem kell már minden egyedi képességen végig menni, –most már nem is érdemes–, mert csak 6-ig számolja őket a játékot. Minden egyedi idézői képesség után 20 másodperccel csökken a következő lehetséges csere CD-je. Mivel négy percről indulunk, így maximális jelzőszámnál már két percenként cserélhetjük az idézői képességeinket.

Többen jelezték, hogy semmi értelme életben hagyni a nem buffokat adó szörnyeket a dzsungelben olyan égető hatásokkal, mint a Bami Cinder, vagy a Cinderhulk, esetleg a Hunter's Talisman égetése. Míg a buffoknál ez fontos, hogy például ne vigyük el véletlenül a kéket a midesünk elől, a többi nem buffot adó tábornál ezzel csak időt veszítünk, hogy még egyet bele kell ütni abba a szörnybe.

Ezeken kívül a Riot Games jelezte, hogy szeretne gátat szabni a snowball hatásnak, –vagyis nem szeretnék azt, hogy egy teljes ösvény elvesszen, csak mert egy valamit benéztük a mérkőzés elején. Ezért a Riot könnyít a helyzeten azzal, hogy csökkentené az újjáéledési időket, főleg a korábbi szinteken. Emiatt az első és hatodik szint között az eddigi 10-22,5 mp helyett 6-16 másodpercet kell várnunk, hogy újra a kezdőn találjuk magunkat. Ez egyben azt is jelenti, hogy első szinten gyorsabb a hazatérés halál esetén, mintha a recallt használnánk. Persze poénnak jó, de a csapattársaink nem feltétlenül fogják megköszönni. 7-es szinten 25 helyett 21 másodperc a várakozási idő, 8-as szinttől felfele pedig változatlan.

A fejpénzek is nőnek újfent: egyrészt két gyilkosság után is rendelkezünk már ilyennel, összesen 150 arany értékben. 3 és 6 gyilkosság között ennek mértéke 200-325 helyett 300-500 aranyra nő. 6 gyilkosság fölött pedig minden egyes elejtett ellenfél után 25 helyett még további 50 arany jár a lekapcsolásunkért. Csak, hogy érezzük ennek a súlyát: egy 10-0-ás karaktert, ha eddig lekapcsoltunk, azért 425 aranyat kaptunk fejpénzként, most pedig 700-at.

Végezetül a külső tornyok aranyértéke is azt segítené elő, hogy a snowballt visszafogják: fejenként 100 helyett csak 50 aranyat kap mindenki aki az elpusztított torony közelében tartózkodik.

Szerintetek elég lesz ez ahhoz, hogy ne minden meccs az első 10-15 percben dőljön el?

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések