Tovább késik a Clash, legalábbis számunkra

Tovább késik a Clash, legalábbis számunkra

A Riot újabb információkkal szolgált a játékosok által már régóta várt Clash csúszásának miértjeiről.

Úgy tűnik, hogy a sokak által várt Clash –amelynek körülbelül két hete már az élő szerveren is futnia kellene– többet fog csúszni debütálásával, mint ahogyan arra először számítani lehetett. A Riot Games szerdán végre válaszolt a játékosok megkeresésére, és újabb információ morzsákkal látta el az aggódó tömeget.

Ben Forbes on Twitter

quick update on clash

Draggles kommentjében elsőként azt emelte ki, hogy négy különböző régióban a versenymód már működik, pontosabban folyamatosan tesztelik az élő szervereken. A szerencsés szektorok közé jelenleg Vietnám, Óceánia, Korea és Törökország tartoznak. Igaz a legtöbb helyen könnyedén ment az átállás, azonban Törökországban akadtak problémák az újdonság bevezetésével.

Egy adatbázis hiba lépett fel a bemutatáskor, de még mielőtt bárki aggódni kezdene, Draggles azt is elmondta, hogy ez a probléma nem azonos az eredeti megjelenés csúszását kiváltóéval. Azóta szerencsére sikerült megoldani a fejlesztő csapatnak a problémát, és továbbra is minden zavartalanul működik. A bejegyzésből az is kiderülhetett az érdeklődők számára, hogy a Clash-t kisebb egységenként tervezik bevezetni az egyes régiókba.

Sőt, már a következő négy nevére is fény derülhetett: Fülöp-szigetek, Thaiföld, Szingapúr és Oroszország. Ha itt is mindent rendben találnak a tesztelések során, akkor a többi nyugati régióban is hamarosan rátehetik a mancsukat a játékosok az új módra. Egyelőre sajnos nem kaptunk további információt arról, hogy Magyarországra mikor ékezhet meg a versenymód. Viszont az szinte biztos, hogy még jó pár napot kell rá várnunk.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!



Közvetítések