A WiLD első magyar csapatként döntőzhet a SEC-en!

A WiLD első magyar csapatként döntőzhet a SEC-en!

Abszolút egyedülálló teljesítményt ért el a WiLD a múlt hétvégi SEC-en. Felülkerekedve ellenfelükön a felső ági elődöntőben az első helyért harcolhatnak. Magyar csapat ilyet még nem ért el!

A WiLD csapata olyan eredményt ért el az ESL Southeast Europe Championship versenyén, ami még egy magyar gárdának sem sikerült. A tegnapi felső ági elődöntőben a WLGaming volt az ellenfelük, akiken sikerült felülkerekedniük, így rögtön a nagy döntőben találják magukat. 

Az eddigi legjobb magyar eredményeink a top4-be jutás volt, ez több csapatnak is sikerült, például myRevenge-nek, illetve tavaly a Team Horizon Reapers-nek. Az ottani akadályokat azonban nem tudták legyőzni, így a döntő nem jött össze egyik alkalommal sem. A WiLD-nak nagyon kellett ez a győzelem, na meg az önbizalomnövelés is. A csoportkörök alatt a gárda nem éppen remekelt, sőt, ami azt illeti egy szériát sem tudtak megnyerni. "Szerencséjükre" a B csoportból két csapat is visszalépett a versenytől. A The Teutons, aki Forg1vent is sorai között tudta, jó eséllyel az ő kilépése miatt mondta vissza, hiszen hamarosan megkezdi katonai szolgálatát. A másik gárda az x25 volt, náluk már nem annyira közismert az ok. Az esetről még egy meme is készült, ami láthatóan MarineHBS tetszését is elnyerte.

Akárhogy is, a WiLD végül 0 ponttal jutott tovább a csoportból, míg az A csoportban a Rift Esports már nem tudott továbbjutó helyet szerezni. A rájátszásban az első ellenfelük az a Random 5 volt, akiktől az első online selejtezőn kikaptak, így újra kellett próbálkozniuk a bejutásért. Egyértelmű fejlődést mutatott a WiLD felállása, hiszen ezúttal már ők győzedelmeskedtek 2-1-re. Tegnap pedig már a görög WLGaminggel néztek farkasszemet.

Szorosan kezdődött az első mérkőzés, de Meight, Paresz és hi im mate is felvették a carrycipőt. Meight Ryze-zal már az elején megszaladt, Paresz pedig szinte mindenhol ott volt, ahol lennie kellett. Hi im mate Ezrealjének kellett egy kis idő, hogy igazán kettesbe kapcsoljon, de onnantól nem volt megállás. Gyilkosságok terén kisebb volt a különbség, de tornyok tekintetében a WiLD sokkal jobban állt, ezt az előnyt sikerült végül győzelemre váltani 36 és fél perc alatt.

Nem adta magát könnyen a WLGaming sem, másodjára kezükbe vették a gyeplőt rendesen. Nem is húzták sokáig a dolgot, alig 23 perc és pár másodperc alatt fejezték be a találkozó második meccsét. A görögöknél nagyjából minden ösvény megindult Paresz minden igyekezete ellenére. A Trundle ezúttal nem jött be.

Hiába a nagy "pofon" a WiLD nem zuhant össze fejben, sőt mi több, még mérgesebben tértek vissza. Meight megmutatta, hogy nem csak Faker tud miden Dariusozni, Paresz pedig újfent bizalmat szavazott Trundle-nek. A túloldalon topon egy 0 7 0-ás Yasuo érkezett, hiába ment jól vele Punishernek az előző meccsen miden, ezúttal semmit nem tudott kezdeni MarineHBS Ornnjával. Alsó ösvényen a biztonság kedvéért azért elhoztak egy Kai'Sa-t hogy a late game is biztosítva legyen. Hextasy és hi im mate párosa fejenként egyszer halt meg a mérkőzésen, mellé pedig 16 gyilkosságot és 26 támogatást szereztek! 

Ezzel pedig a WiLD a döntőben találja magát, igaz idén nem utazhatnak le úgymond sehova, mivel a verseny végig online vizeken zajlik. Ettől függetlenül ha a döntőt is sikerül megnyerni, a 2500€-os fődíj minden bizonnyal vigasztalni fogja őket. Alsó ágon még nem dőlt el, hogy ki lesz majd a WiLD ellenfele, erre vasárnapig várnunk kell, de a két jelentkező a WLGaming és a Random5, akiket már sikerült korábban megvernie a vadaknak. 

Nagy volt az öröm a csapaton belül, aminek többen is hangot adtak a közösségi felületeken.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



League of Legends - Már a skineket is újrahasznosítja a Riot

Több támadás is érte a Riot Gamest a League of Legends közösség felől miután a játékosok "újrahasznosított" VFX elemeket fedeztek fel a PBE-re felkerült legújabb Tündérkirályság kinézeteken.

League of Legends - Megint pocsék gépeken kell gyakorolnia a Fnatic-nak

Rendszeresen visszatérő probléma a nemzetközi eseményre látogató csapatoknak, hogy nem megfelelő teljesítményű számítógépeken kell gyakorolniuk az adott versenyre. Ebbe futott bele most már sokadik alkalommal Humanoid és a Fnatic.