Ilyen töltőképernyőt szeretnénk, most!

Ilyen töltőképernyőt szeretnénk, most!

A szentnek és örökkévalónak hitt kurzor sem érinthetetlen többé, de miért is kellene itt megállnunk?

Az elmúlt években számos vizuális változáson átesett a League of Legends, legutóbb épp a kezdetek óta ugyanúgy kinéző kurzorhoz nyúltak hozzá a fejlesztők, hogy frissítsenek rajta. A játék egyik "legunalmasabb" területe azonban a töltőképernyő: az a 20-90 másodperc, amikor csak várunk, hogy elinduljon a játék. Ilyenkor az emberek általában azonnal Alt+Tabolnak Facebook-ozni, esetleg valamelyik statisztikai oldalt böngészik, hogy megpróbálják felmérni ellenfeleiket. De hogyan lehetne izgalmasabbá tenni ezt a néhány másodpercet?

Ehhez hasonló gondolat fordulhatott meg egy amatőr designer, –PixelPoncho– fejében is, aki egy új, letisztított töltőképernyő ötletével állt elő.

pixelponcho loading screen töltőképernyőA munkát azzal kezdte, hogy eltüntette az információkat, és splash artokat élesen elválasztó mezőt, majd 25%-kal megnövelte az összes játékoskártyát. Ez nem csak az információkat teszi áthatóbbá és könnyebben emészthetővé, de a művészetet kedvelők a splash artokat is nagyobb méretben élvezhetik. A honor jel a kártyák alsó felére került, a nevek pedig új, kevésbé hivatalos betűtípust kaptak. Egyetlen hátránya, hogy a nagyobb kártyák a képernyőnk majd egészét elfoglalnák, ugyanakkor legalább lenne hely, hogy kiférjen a Guardian of the Sands Rammus teljes szövege.

illaoi loading screen new

Ötlet: választható szint border a választható profil mellé

A nemrégiben érkezett választható profil elnyerte a közösség tetszését, ezután jött egy új felvetés a szint borderrel kapcsolatban.

Ezt követően pedig rendbe rakta az kártyák alján található információs panelt. Új keretet és némi színt kaptak a százalékos töltésjelzők.

loading panel pixelponcho

Amíg a játékos tölt, a szám körüli kör forgó, vizuális effekttel jelzi a folyamatot. Amint az illető betöltött, mind a kör, mind a szám kap egy sötétebb zöldes árnyaltot. Ez azért hasznos, mert így láthatjuk, mennyi időnk maradt kezdésig: lassú töltés esetén mindenkit érint-e a probléma, azaz szerverhibával állhatunk-e szemben, vagy csak valaki még mindig potato PC-n játszik. Mindez apróságnak tűnhet, de számkutatás helyett elég futólag a képernyőre pillantanunk.

info panel loading screenItt láthatjátok közelebbről is az információs panelt. A töltésjelző jól láthatóan elkülönül a többi hasznos ingame információtól, amiket nem árthat a meccs erejéig megjegyeznünk. Az apróságokat kedvelők pedig észrevehették, hogy az elsődleges és másodlagos rúnaágak is eltérő ikonkörítést kaptak, a másodlagos pedig jóval kivehetőbb a mostani töltőképernyős társánál.

rune borders loading screen new

Következőnek pedig valami, amit talán mindannyian szeretnénk, ha bevezetne a Riot: az egyéni borderek és a szintek kijelzése. Poncho három különbözőféle típust is csinált a kliensben különböző helyeken felbukkanó verzióknak, hogy a túldíszítettség ne okozzon problémát.loading screen summoner level bordersVégül, de nem utolsó sorban pedig valami, ami a fenti kész műben nincs még bent, egy kis ötletelés a divíziókat illetően.new loading screen division bordersHogy eljön-e valaha a töltőképernyő frissítés ideje? A dolgok jelenlegi, gyors üteme szerint egyáltalán nincs kizárva. Addig pedig, mi szívből kívánjuk PixelPonchonak, hogy egy nap ingame láthassuk az ötleteit.

poncho dream loading screen

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések