A 8.14 lehet a dzsungelesek kedvenc frissítése

A 8.14 lehet a dzsungelesek kedvenc frissítése

A nagy dzsungelváltoztatások óta eléggé beragadt a junglerek metája, azonban a 8.14 hozhatja meg a felüdülést.

A 8.14 lehet az első olyan patch, ami végre visszatér kissé a régi kerékvágásba; vagyis nem olyan eget rengető frissítéseket kapunk, amik alapjaiban változtatják a játékot. Ettől függetlenül a frissítések még fontosak, és persze hatással lesznek a játékmenetre, azon belül is a dzsungelesekre.

A pocket pickekről részletesen

exnon | 18/07/11 12:59 Többször lehet olyan hősválasztásokkal találkozni, amelyekre a játékosok és a csapatok nem számítanak. Természetesen a mostani metától most egy picit el kell tekinteni, mert nézői szemmel még így is érhetnek bennünket meglepetések. Itt olyan hősökre kell gondolni, amelyeket az éppen aktuális metában egyáltalán nem lehet látni.

Még így is került pár őrültség azért ebbe is, de szerencsére megszokott dolgokat is láthatunk végre. A következő patch elég nagy dolgokat hozhat több dzsungeles számára is. Ám ezúttal ténylegesen a karakterekkel foglalkoztak, –és nem a táborok xp vagy arany értékével, esetleg az effektív útvonalak megváltoztatásával–, egyszerűen buffokról van szó, karakterspecifikusan, amit egyszerűbb megemészteni.

A kisebb dolgokat Sejuani és Elise kapták, –igaz Sejuani nemrég kapott egy elég izmos erősítést. Volt idő, amikor Elise az egyik elsődleges választás volt a dzsungelben, ám azoknak az időknek már rég vége. Emiatt kap erősítéseket majd, igaz nem túl sokat. A HP növekedését szintenként megemelik, vagyis 18-as szinten 144 HP-val több lesz neki. Ez nem túlzottan sok, de néha ez is elég lehet ahhoz, hogy túlélje.

Sejuani nemrég erősödött, és gyorsították a takarítását, emiatt őt nerfelni is fogják kicsit. Pedig annyira nem tért vissza ezekkel az erősítésekkel sem, legyen szó solo queue-ról, vagy akár a profikról. A Permafrostot gyengítették PBE-n, –illetve pár más képességét is, de végül ezeket visszavonták–, és csak az ultiját nerfelték egy kicsit. Ezen kívül a kábítása az E-ből is csak 1,5 másodpercig tart majd, –az eddigi 2-vel szemben.

Ami viszont igazán szignifikáns lehet az Vi és Rek'Sai buffjai. Rek'Sai föld alatti és afeletti Q-ja is erősödik, egészen pontosan 10% AD rátával, míg az ultija 15%-kal. Ez azért is lehet fontos, mert a játék késői szakaszára szegény nagyon elfogy, így viszont félig tankra építve egy Titanic Hydra mellett akár még releváns is maradhat. Az már más kérdés, hogy mostanság nem tartanak túl sokáig a meccsek, –így kérdés, hogy ez mennyire lehet egyáltalán probléma, mindenesetre minden erősítés jól jön neki. 

Vi-nál elég egyszerűen nyúltak hozzá a dolgokhoz: a végső képességének CD-jét csökkentették, első szinten 20, majd 15 és 10 másodperccel a mostanihoz képest. Egy-egy célpont elkapására így gyakrabban lesz esélye, igaz ez leginkább kompozíció függő, hogy erre mennyire van szükség, és hogy mennyivel lehet így jobb választás más karaktereknél. Ha a profi környezetben nem is térnek vissza azonnal, azok akik szerették, vagy még mindig szeretik őket solo queue-ban, –minden bizonnyal örülni fognak ezeknek a buffoknak.

Sejuani-t leszámítva örülhetünk ezeknek a változásoknak. Nála kissé érthetetlen, hogy miért volt szükség további gyengítésre, mivel így sem remekel túlzottan. Ettől függetlenül fel-fel tűnik még a profibb meccseken is, de már messze nem az a tiltásra vagy választásra ítélt karakter, mint amikor fénykorát élte az átdolgozása után.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



League of Legends - Már a skineket is újrahasznosítja a Riot

Több támadás is érte a Riot Gamest a League of Legends közösség felől miután a játékosok "újrahasznosított" VFX elemeket fedeztek fel a PBE-re felkerült legújabb Tündérkirályság kinézeteken.