Első kézből a legfrissebb információk Kharkov helyzetéről, –egyenesen a szuperteszt szerverről!
Kharkov egyike volt azoknak a pályáknak, amiken FPS problémákkal küzdöttek a játékosok. De most minden jel arra mutat, hogy HD pályaként a közeljövőben visszatérhet, hiszen a térkép tesztelésének következő szakaszába lépett a szuperteszt szerveren.
A pályát némiképp átalakították, hogy elejét vegyék a szupergyors csatáknak –így pedig remélhetőleg mindenki esélyt kap a bizonyításra–, valamint a nyílt területek játszhatóságát próbálják még komfortosabbá tenni a könnyű és közepes harckocsik számára.
Főbb változtatások:
1. A központi térnek mostantól még kevesebb be-, és kijárata lesz. A fenti ábrán látható vörös és zöld pontoknál csak bemenni, de kijönni már csak a zöld nyíllal jelölt területen lehet.
2. A központi városrész –mint Kharkov védjegye– nem változott; így itt továbbra is közelharci összecsapásokkal lehet és kell is számolnotok.
3. A bázisokhoz közel eső városi épületek száma megcsappant, –amit a Wargaming azzal indokol, hogy gátolták a járművek mozgását, és labirintussá változtatták a pályát.
4. A külvárosnál ellenben további épületeket helyeztek el.
5. A nyílt pályarészeknél több fedezéket találhattok. Valamint kulcspozíciókat, –legalábbis a WG előzetes információ szerint. A változtatások a könnyű-, és közepes harckocsikat segítik a megkerülő manővereik végrehajtásában.