Ötletek, melyet végül elvetett vagy még mindig nem implementált a PUBG Corp

Ötletek, melyet végül elvetett vagy még mindig nem implementált a PUBG Corp

A PUBG megjelenése óta rengeteg ígéret és ténnyel alátámasztott pletyka érkezett; de ebből pár végül nem valósult meg.

Tegnap végre megérkezett a Custom meccsek bétája a teszt szerverre, amit bárki kipróbálhat és végre megnézhetjük akár a zombi módot is barátainkkal. Ezt az ötletet és ígéretet végül betartotta a PUBG Corp, –de rengeteg olyat is láthattunk, ahol egy-egy mézes madzagból vagy ígéretből végül semmi nem lett. Ezeket végül azért ejtették, mert nem látták értelmét, a technika állta el az útjukat vagy éppen a közönség ellenezte volna. Össze is gyűjtöttünk nektek párat, amit szerettünk volna látni a játékba, de végül mégsem kerültek be.

Éjszakai mód

Az éjszakai módot már az 1.0 megjelenése előtt szerette volna a közösség minden tagja, de még a fejlesztő csapatnak is nagyon tetszett az ötlet. Természetesen tudták, hogy rengeteg melóval jár, de szerették volna, hogyha nem csak az időjárás, de a napszak is dinamikus lenne. Ez végül nem teljesen az ő hibájukból nem jött létre, –hiszen egy tavalyi interjúban Kim Chang Han a PUBG Corp CEO-ja azt mondta, hogy már akkor elkezdtek rajta dolgozni, de sajnos olyan technikai problémákba botlottak, amit nem tudnak megoldani. Ezt pedig leginkább a Gammara értette, ami tönkretette volna az éjszakai pálya élményét.

Kivégzések

Kivégző animációk a PUBG-ban? Miért ne!

Egy lelkes youtuber már meg is csinálta az elsőt, ami elképesztően jóra sikerült.

Itt egy kicsit eltérünk a fentebb írtaktól, hiszen ez az animáció nem a PUBG-tól jött, hanem egy lelkes Youtuber-től, de akkoriban az egyik fejlesztő megemlítette, hogy terveznek valamiféle kivégzés rendszert, ha már lefeküdt a játékos: választhatnánk, hogy csak simán a fegyverünkkel, vagy egy gyors animációval öljük meg, ha úgy érezzük, hogy addig nem futhat ránk a csapattársa. Végül ennél a pontnál meg is állt a történet, de talán ez volt a legmegbocsájthatóbb, hiszen egyáltalán nem ígérték meg nekünk, –és még könnyen lehet, hogy rontott is volna a játékon, ha rosszul sikerül megoldani és csak további bugokat szült volna.

Végtag penetráció

A végtagok és a járművek sem blokkolják majd lövéseinket az új patch után

Régóta kért változtatás fog bekerülni a héten, de ez még mindig egy picit karcsú.

Erre viszont nincs mentsége a fejlesztőknek, hiszen már többször megígérték nekünk. Végül pedig arról is szó volt, hogy bármelyik frissítéssel megérkezhet, de a kézfej még mindig blokkolja a lövéseket, amik tisztán fejre mennének, ha éppen nem lőne vissza ránk az ellenfél. Természetesen ez a való életben is lehetséges, de a legtöbb fegyver tölténye könnyedén átjutna a kézen: így borzalmasan idegesítő, amikor ez menti meg az ellenfeleinket. Jelenleg még mindig a "hamarosan érkezik" státuszban van ez a funkció is, így csak reméljük, hogy valamikor megkapjuk, és közel tökéletesen működik majd.

Optimalizáció

Oké, ezt most nem kell teljesen komolyan venni, hiszen folyamatosan dolgoznak a játék teljesítményén, de már két kezemen nem tudnám megszámolni, hogy hányszor hallottuk tőlük, hogy most már tényleg ráfekszenek, és kijavítják a játék olykor borzalmas teljesítményét. Ez természetesen a mai napig sem történt meg.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!