Nem ezeket a Dr. Boomokat keressük?

Nem ezeket a Dr. Boomokat keressük?

Újra rémálmaink lehetnek a Dr. 7-től, vagy csak egy átlagos kártyát adott a Warriornak a Blizzard? Erre a kérdésre kerestük a választ!

Végre bemutatták a mindenki által talán legjobban várt kártyát, a Dr. Boomot "Boomsday Project 2.0"-s verziószámmal. Neutral legendary helyett azonban kizárólag a Warrior használhatja az Őrült Zsenit! A Blizzard biztosra ment és nem kockáztatott vele, bár nem biztos, hogy elnyerte a játékosok tetszését, hiába a hatalmas hype a lap körül. Nézzük meg közelebbről, hogy mit is kapunk a már jól ismert Dr. 7 helyett!

Ugyanaz, de mégis más

Az elődjéhez hasonlóan változatlanul 7 manába kerül kijátszani a Dr. Boom, Mad Geniust, amiért rögtön kapunk egy azonnali effektet, hiszen minden Mechünk, legyen az a kezünkben, boardon, vagy a pakliban, megkapja a Rush képességet. Gazdagodunk 7 armorral és kapunk egy egyedi hősképességet, ami titokzatosan várja, hogy "megnyomjuk" azt a bizonyos Nagy Piros Gombot.

Randomizátor detektálva

A Big Red Button! a kijátszást követően a körünk végén átváltozik a fenti 5 Hero Power valamelyikévé, és ezután minden további használat után lecserélődik ez a hősképesség, ha megnyomjuk az End Turn gombot. Kétszer ugyanazt a Hero Powert nem kaphatjuk meg egymás után, viszont a maradék négy lehetőség közül random módon választ nekünk egyet a program. Az öt képesség mindegyike más szituációban hasznos igazán, így nehéz csak ezekre támaszkodni. Keretek közé szorul a fiesztafaktor, de ettől függetlenül azért sokszor fogjuk a fejünket a falba verni, amikor a "Discover a Mech" és a "Summon three 1/1 Microbots" fog váltakozni körökön keresztül.

Dr. Jaina, vagy Frost Lich Boom?

Első ránézésre rögtön feltűnhet valami gyanús, másodikra már meg is van a megoldás. A Mage deathknight képességéhez hasonlóan itt is egy adott fajta kártya (Mechek) kap permanens effektet (Rush). Az Elementálokhoz hasonlóan nem lehet semmilyen módon eltüntetni ezt a plusz képességet, vagyis permanens módon minden a Warrior által kijátszott Mech bizony képes lesz arra, hogy egyből megtámadjon egy ellenséges lényt. Mindenki eldöntheti maga, hogy szerinte a lifesteales Elementálok, vagy a rusholó Mechek az erősebbek, de ha jobban átgondoljuk a két lehetőséget, szerintem egyetérthetünk abban, hogy az első opció sokkal, de sokkal hatásosabb a győzelem megszerzésének szempontjából.

De kell-e az új Dr. Boom nekünk?

Nehéz erre válaszolni. Ha abból indulunk ki, hogy a Frost Lich Jaina önmagában mennyire erős lap, akkor az őrült Dr. Boomban is van potenciál. Ehhez az kell, hogy legyen egy Mechekre épülő, lassabb Warrior, amiben van értelme annak, hogy azonnal támadhatnak a gépeink. Ha ez a változat nem lesz életképes, akkor el lehet gondolkozni, hogy a sima Odd / Taunt / Control típusok profitálhatnak-e a Hero Cardból. Valószínű, hogy igen, hiszen csak amiatt, hogy viszonylag olcsón kitehetjük és rögtön kapunk érte 7 armort, elég lehet, hogy utána a Hero Powerrel folyamatosan idegesítsük az ellenfelet, legyen az 2 manáért 7 armor, vagy csak három sebzés elhelyezése egy ellenségen. Scourgelord Garrosht én nem írnám le, hiszen a Shadowmourne továbbra is az egyik legerősebb fegyver a játékban, -ami megszerezhető, bár egy manával később érkezhet csak a játékba és a hősképesség nem mindig válik hasznunkra. Azt is el tudom képzelni, hogy mindkét Hero Card bekerül majd bizonyos paklikba, így az értéket ki lehet nyerni Garroshból és Dr. Boomból is. Hogy ez működjön, először azonban még meg kell ismernünk a maradék lapokat a kiegészítőből, és ki kell alakulnia egy új metának.

Az új Dr. Boom nem robbant akkorát, mint amit vártunk volna tőle, de egy teljesen okés kártya még bőven lehet belőle. Nem tűnik túl erősnek, de a potenciál megvan benne, hogy meghatározóvá váljon néhány pakliban!

Ti ezt vártátok az újragondolt Dr. Boomtól, vagy csalódottak vagytok? Szerintetek milyen paklikban kaphat majd szerepet?

KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!