A Riot úgy döntött, hogy Lee Sinnek még több segítségre van szüksége, bár több profi szerint már most is elég erős tud lenni. Nem fogják túltolni?
Tegnap több minden történt a PBE-n, de ma sincsen megállás. A Tahm Kench nerfeket teljes mértékben visszavonták, -túl soknak bizonyult-, Lee Sin buffjait viszont keveselték a Riotnál. Nézzük mi minden történt ma!
Lee Sin masszív buffot kap, Kindred alatt pedig vágját a fát - PBE
Huzsi | 18/07/25 10:31 A legutóbbi frissítés során számos hős, egy tárgy és egy rúna volt érintett a változások terén. Ezeken felül pedig megérkezett a Medencés buli idei bejelentkező témája, melyen a pici Beemo is kiszúrható. A Shuriken Flip (E képesség) bónusz AD rátája 50%-ról 70%-ra növekedett.
Mielőtt a hősökre térnénk rá, külsőségek terén -a közösség panaszkodásai után- egy kicsit alakítottak a Blood Moon Akali kinézetén.
Fizz új W-je (Seastone Trident) már az élő szervereken is megjelent, de még mindig pofozgatják. Az aktivált képesség bónusz sebzését hatalmas mértékben növelték, főleg a late game-ben: 40/50/60/70/80-ról 50/70/90/110/130-ra. Az aktív rész AP rátáját is növelték 40-ről 60%-ra, ez megint csak a mid game-től fog komoly erősödést okozni. A találati sebzés AP rátáját30-ről 40%-ra növelték, biztos ami biztos. Egy szóval, sebzés mindenhol.
Egy kissé indokolatlannak tűnhet ez a sok buff, pedig még nincs vége. Az ultit (Chum the Waters) is buffolták, a kis méretű hal AP rátája 60-ról 90%-ra nőtt, a közepesé 90-ről 110%-ra, míg a nagy cápa 120 helyett 130%-os AP rátával fog belénk harapni.
Már a tegnapi buffok sem voltak semmik, főleg a törékenyebb célpontokkal szemben, -a megváltozott Q működés miatt-, de most még tovább erősítik. A Sonic Wave, -vagyis az első része- egy kicsit ugyan gyengül sebzés terén, 50/80/110/140/170-ről 50/75/100/125/150-re, de jelenleg is az utóbbi számokkal rendelkezik az élő szervereken. Az igazi erősítés amúgy is a Resonating Strike-ra, -vagyis a beugrására- érkezett. Eddig a célpont hiányzó életerejének 8%-át sebezte pluszba, ezt azonban elvették tőle és a hiányzó életerő alapján plusz 50%-ot sebzett maximum a képesség szerint. Ezt az 50%-ot növelték most 100%-ra a mai napon.
Ezen kívül az alap számokat is erősítették. A képesség alap sebzése a tegnapi változat szerint "50/80/110/140/170 (+100% alap AD) és 75/120/165/210/255 (+150% alap AD) a célpont hiányzó életereje alapján" között mozgott. Ezt most feltolták "50/75/100/125/150 (+100% alap AD) és 100/150/200/250/300 (+200% alap AD) célpont hiányzó életereje alapján" közé. Tehát nőtt a képességsebzés és az AD ráta is rajta. Mindez mit jelent? Az előző 8%-os téma talán erősebb volt a tankosabb karakterek lebontásában, míg ezzel a változattal egy kissé nehezebb dolga lesz velük szemben, viszont minden mással szemben jobb lesz. Ez a mostani agresszív dzsungel metában nagyon hasznos erősítés lehet számára.
Nem sok minden változott, az alap manaregenerációt 3-ról 2,2-re csökkentették, és ezzel együtt az E (Black Shield) manaköltsége is 50-ről 80-ra nőtt minden szinten. Nehezebb lesz folyamatosan megvédeni mindentől a lövészt, illetve ez inkább a mostanában látott "ADC" Morganáknak gyengítés, akik többet spammelik képességeiket, leginkább a W-t.
A W (Vicious Strikes) által nyújtott támadási sebesség 40/50/60/70/80%-ról 55/65/75/85/95%-ra nő. Ilyet már láttunk, hogy Olaf elszabadult, -ezzel gyorsabban tud majd farmolni-, kérdés, hogy elég lesz-e a mostani iramhoz.
Nem kell félteni őt, -tegnap ugyan "hatalmas nerfet" kapott, mára azonban ezeket mind visszavonták, így temetni még nincs okunk.
Thresh rég szerepelt a patch-ek között, ezúttal a W (Dark Passsage) képességének CD-jét csökkentették, főleg a late game-ben: 22/20,5/19/17,5/16-ról 22/19,5/17/14,5/12 mp-re.
Nem annyira számottevő változás, -főleg a hagyományos Thresh supportoknál-, de az E (Flay) passzívjából begyűjtött lelkekből származó AD ráta a képesség szintje alapján 80/110/140/170/200%-ról 100/125/150/175/200%-ra nő, ez inkább a meccs elején lehet fontos, -már amennyire ez számít egyáltalán.