Nehéz megtippelni, hogy mi lesz a meta, ha kijön a Boomsday Project, -de pár új deck már alig várja, hogy kipróbálják a játékosok!
Szivárognak a kártyák, -nagyjából most lehetünk az összes lap felénél-, és kezd kirajzolódni egy kép, hogy a Blizzard mit is akar elérni a kiegészítővel. Ahogy korábban tapasztalhattuk, most is az a cél, hogy új változatok jöhessenek létre. Ez sikerült többször is, elég csak a Pirate Warriorra, vagy a Jade Druidra gondolni. Jelenleg négy változat kezd feltűnni a távolban, -de hogy ezek közül melyik lesz az, ami megragadhat a metában, azt még nem lehet 100 %-ig biztosan megállapítani. Nézzük meg, hogy a Control Mech Warrior, Deathrattle Mech Hunter, Control Mech Paladin és a Treant Druid miket kapott és mi lehet a sorsuk a továbbiakban!
Még rönkfa se volt, vas se volt…
Az entek eddig is szerepeltek a játékban, de nem szinergizált velük semmilyen kártya. Ez megváltozik majd, hiszen három lap biztosan érkezik, ami profitál abból, ha az erdők őrzőivel pakoljuk tele a paklinkat. Egyelőre midrange irányba halad az egész koncepció, hiszen ennyi lénnyel controlt képtelenség játszani, az aggro stílushoz meg inkább gyorsabb Token típusok lehetnek jók, amikbe nem igazán illenek az entek. Nagyon gyenge lábakon áll az egész koncepció, de ha még érkezik pár jó lap, akkor esetleg megérheti kísérletezni vele.
Rexxar halott és élvezi
A deathrattle Hunter változatok eddig is többé-kevésbé működtek, elég itt a Recruit és Egg paklikra gondolni, amik kihasználták, hogy a Play Dead-del könnyedén aktiválhatóak az effektek. Ehhez a koncepcióhoz érkezett pár Mech lény, amik feldobhatják a jelenleg népszerű deckeket. Controlt sosem tudott játszani a Hunter, aggrohoz meg ott az Odd mechanika, így marad a midrange és kombó stílus, amiből válogathatunk, ha mindenképp a gépekkel szeretnénk játszani. Jelenleg mindkettőben látni a potenciált, de várhatóan a midrange fog felemelkedni, hiszen a rengeteg Magnetic lénnyel folyamatosan irányítani tudjuk a boardot, és nem kell kivárnunk, hogy felhúzzuk a kombóelemeket.
A gépek lassan őrölnek
A Control Paladin jelenleg egy erős tier 4 pakli szinten van és az Exodia (Uther the Ebon Blade lovasaival történő egy körös kivégzés) jelenti tulajdonképpen az egyetlen valódi győzelmi faktort. Ha az alapok maradnak, -és betársulnak mellé a (Divine Shieldes) Mechek-, akkor egy midrange-control irányba el lehet tolni az egész koncepciót. A legendary spell erősnek tűnik, a divine shieldes mechek megfoghatják az aggro deckeket idejekorán, -így az egyetlen probléma csak az lehet, hogy a control deckek ellen mivel nyer a deck. Az OTK-t valószínű be kell áldozni a Mech szinergiákért cserébe, ezért kéne találnia a paklinak egy másik útvonalat a győzelem felé. Ha ehhez megkapja a kártyákat Uther, akkor újra fellángolhat a szemében a tűz.
Dr. Boom partija
Az új Hero Card képessége magában foglalja a Control Mech Warrior teóriáját és egyelőre van remény, hogy tényleg beválhat ez az elképzelés. A korai szakaszhoz már kapott erős, olcsó lényt a pakli, már csak a későbbi fázisokat kéne még a Blizzardnak erősíteni és akkor mindenképp érdemes Dr. Boomra építkezni. A Warriornak kéne valami, amivel visszakapaszkodhat a meta elejére és ehhez hozzásegítheti az új kiegészítő. A potenciál hatalmas, de egyelőre még csak formálódik a pakli. Reméljük, hogy lesz értelme legyártani az ikonikus Dr. Boom legújabb változatát.
Ebben a pillanatban ezekben a változatokban látjuk a jövőt, de mivel nem a delphoi jósda alkalmazásában állunk, lehet, hogy teljesen más paklik fognak kiemelkedni az egyelőre elég zavaros vízből.
Nektek melyik koncepció tetszik a legjobban? Van már olyan deck, amit mindenképp ki akartok majd próbálni?
KÖVESS MINKET FACEBOOKON!