A fejlesztők szeretnék minél jobban bevonni a játékosokat a fejlesztésbe, hogy hamarabb kapjanak részletes visszajelzést a terveikről és projektjeikről egyaránt.
A fejlesztők szeretnék elérni, hogy minél hamarabbi visszajelzések útján a játékosok véleménye is minél jobban mérvadó legyen a fejlesztések során. Ezeket nevezték el egyelőre Prototípusoknak.
PROTOTÍPUSOK
Amennyiben visszatekintünk a közelmúltba, úgy már észrevehettük, hogy a Riot Games egyre jobban hallgat a játékosokra, -és azok visszajelzéseire. Példa kedvéért ott volt Rengar Q képessége, a régi LeBlanc visszaállítása, továbbá Quinn és Fizz módosításában is aktívan részt vettek a játékosok, -mivel figyelemmel kísérték a visszajelzéseinket.
Quinn; három ösvény koronázatlan királynője
Deitaro | 18/07/23 09:23 Quinn igen jól érzi magát a jelenlegi meta alkotta közegben. Még régen a lethality hozta őt újra előtérbe, majd a Hail of Blades Quinn ígérete okozott pánikot és azóta sem veszett el újra a süllyesztőbe, sőt, szerepe egyre csak jelentősebb az AD tárgyak módosulásaival.
Eddig nagyon jó volt a közreműködés a fejlesztők és a játékosok között, ezt tovább fejlesztve szeretnének mindenkit minél jobban beavatni a játék minden csöppnyi kis részletébe, persze csak fokozatosan haladva. Tehát nem csak a hősök átdolgozása során szeretnének hallgatni a játékosok visszajelzéseire. Heteken belül további információkkal fognak jelentkezni.
Mi már rendkívül várjuk, hogy ez a projekt meddig nőheti ki magát, hiszen jó kialakítás folyamán akár úgy is fejlődhet a játék, hogy az tényleg a játékosok céljait és érdemeit szolgálja. Azt is hozzátették, hogy ez nem feltétlenül csak hősökre fog vonatkozni, hanem a játék más területein is alkalmazzák. Lényegében nem egy kész produktumot kapnánk csak meg állandóan, amire aztán utólag lehet panaszkodni, hanem már az alkotásából is kivennénk a részünket. Az utolsó szó joga nyilván továbbra is a Riotnál lenne, de ez több szempontból is jó ötlet.
Egyrészt, -a több szem többet lát alapon- sok olyan tényező is előkerülhet, ami csak a fejlesztőknek nem biztos, hogy eszükbe jutna; így keletkeznek a "kiskapuk" a játékon belül. Erre egyébként a profik is több ízben panaszkodtak, hogy idén még annyira sem voltak bevonva a játékba, mint korábban, így akár meg lehetett volna akadályozni azt a borzalmas jungle patch-et, amikor teljesen hasztalannak érezték magukat és minden csak a sutyerákról szólt. Más részről pedig, -ha a közösséget is bevonják-, azzal magukról is némi támadási felületet szednek le, hiszen úgy már nehezebb panaszkodni, ha valamiben a mi kezünk munkája is benne volt.
Örültök, hogy végre egyre jobban figyelnek a visszajelzésekre? Mi az, amin még változtatnátok?