A játékosok panaszkodnak, hogy

A játékosok panaszkodnak, hogy "túl sokat sebeznek egyes karakterek"

Reméljük ezt ti sem veszitek túl komolyan.

Tegnap kikerült egy poszt a Redditre, amiben leginkább arról volt szó, hogy néhány karakter túlságosan sokat sebez a jelenlegi metában, és bárcsak visszahozhatnánk a harmadik, vagy akár a negyedik szezont, ahol a játékosok nem haltak meg ilyen gyorsan. Maga a poszt több, mint 6400 upvote-ot kapott, -úgyhogy a posztoló által felvetett kérdés tényleg sokakat megmozgatott. Rengeteg játékot szapuló poszt kerül a főoldalra villámgyorsan; most is ez történt bár teljesen alaptalanul.

Nem mindenki viseli el, hogy Tyler1 lassan Rank 1

Az Echo Fox akademistái tisztességtelen játékkal próbálkoztak.

Nézzük is végig azokat a hősöket, akikre panaszkodott a közösség:

Zed

Az első dolog amire kitér az az, hogy Zednek régebben előbb le kellett poke-olnia az életerődet a shurikenjeivel, mielőtt meg tudott volna ölni. Nos, hát ez most is pontosan ugyanígy működik. Miután meglépi a hatos szintet, semmi más dolga nincsen az ösvényen mint az, hogy cserélgessen az ellenfeleivel, hogy ezt követően a végső képességével és az ignite segítségével all-inezni tudjon.

Ezt követően az említett úriemberünk azt mondja, hogy vissza kellene hozni a harmadik és a negyedik szezonban látott Zedet, ugyanis akkor még nem tudott egy all-inből megölni. Ezek után azért mélyen elgondolkoztunk azon, hogy ő valójában tényleg melyik játékkal játszott, ugyanis Zednek mindig is pontosan ugyanez volt a lényege. Ranged hősök ellen mindig nehezebb dolga volt, amíg nem érte el a hatos szintet, viszont ezt követően egy all-innel akár meg is fordíthatta az ösvény kimenetelét.

Darius

A második felvetés talán még az elsőnél is rosszabb, ebben biztosak vagyunk. Az úr azt gondolja, hogy egy bruisernek vagy egy tanknak az lenne a dolga, hogy elérje az ellenfél back line-ját és ott tudjon sebzést kiosztani az ellenfél carry hőseire. Ezzel semmi baj nincsen, viszont azzal, hogy Darius-t hozza fel példának, már igenis van. Állítása szerint az ellenfelek darabokra szedik Dariust, mire eléri az ellenfél carry karakterjeit.

Mégis MI VAN?

Ezt követően újra elkezdtünk azon gondolkozni, hogy ez a srác tényleg játszott-e valaha ezzel a játékkal, ugyanis Dariusnak mindig is gondjai akadtak az ellenfél back line-jának elérésével. Sosem volt túlságosan mobilis karakter és mindig megbüntették azért, mert próbált az ellenfél mögé férkőzni, de ez általában rossz pozicionáláshoz vezetett. A kulcs viszont még mindig a rossz helyezkedés, ugyanis ha már egyszer kapsz egy kis feedet Darius-szal, akkor nem őrült módjára kell keresztül futni az ellenfelünkön, hanem kivárni a megfelelő pillanatig, ugyanis sebzést biztosan kitudunk majd osztani, ha jó helyen vagyunk. 

Ebben a videóban is jól látható, hogy Ssumday volt olyan bátor, hogy behozza Dariust egy profi meccsre. Nagyon jól használták: tényleg megvárták a megfelelő pillanatot, ügyesen táncoltak a Taliyah ulti körül és egy jó flanknek köszönhetően emberelőnybe is kerültek. Itt bizony látható az, hogy Darius egy alapvetően jó karakter, csak MEGFELELŐEN kell használni. Ez a kulcs.

Wombo Combok

A harmadik, és egyben az utolsó pont amire kitér az pedig az, hogy ezek a kombinációk teljesen értelmetlenek. Sokakban felmerül a kérdés, hogy miért lenne értelmetlen,  -nos a posztoló szerint azért, mert ha egy Orianna, Miss Fortune, Leona, és Jarvan négyesre akarunk építeni, akkor egész egyszerűen meghalnak az ellenfeleink mielőtt elnyomnánk a kombót. Ezek után feltevődik néhány kérdés; például az, hogy fogalmunk sincsen, hogy milyen Leona-t játszanak, de biztosan nem olyat, aki egy végső képességből megöli az egész ellenséges csapatot. Ugyanez érvényes Jarvanra is: ugyanis ha egy ehhez hasonló kombót akarunk játszani, akkor nagy valószínűséggel nem assassinra építjük, hanem tankra. Ez pedig azt jelenti, hogy két hősre hagyatkozhatunk, Orianna-ra és MF-re, abban reménykedve, hogy a végső képességeikkel megölik az egész ellenséges csapatot.

De ez még ebben a formában sem igaz. Orianna ultiját nem az ellenfél meggyilkolására használható elsősorba, hanem arra, hogy egy helyre dobjunk jó néhány ellenfelet. Természetesen igen, tud jócskán sebezni ez a végső képesség de az AP scaling-je csak 70 százalékos, az alap sebzése max szinten pedig 300. Legjobb esetben ennyi sebzéssel az ellenfél carry-jének egy harmad életerejét tudjuk levenni. Viszont Miss Fortune végső képessége már bizony arra alapszik, hogy embereket végezzünk ki vele. Ez egy folyamatos sebzés kiosztó képesség, amivel az esetleg elkábított, -vagy éppen feldobott- ellenfeleinkbe rengeteget tudunk sebezni. Biztosan mindenki tudja, hogy egy MF mire képes.

Tehát igen, ahhoz hogy MF végezzen egy egész csapattal, az kell, hogy egy helyben álljon az összes enemy. Ezt legkönnyebben ugye a korábban említett Jarvan-nal, Leona-val és Orianna-val tudjuk kivitelezni. Szóval ez az ulti tényleg kitudja nyírni az ellenfeleinket, mielőtt elkezdenénk a kombót, de a többiek csak azért vannak ott, hogy kisegítsék a hyper carry karakterünket. Ha bármilyen másféle kombót szeretnénk alkalmazni, akkor is hasonló elvek alapján kell használunk a választott hőseinket.

Végszó

A Reddit post pedig egy kicsit dramatikusabb endinget kapott, mint azt vártuk, ugyanis a posztoló azt fejtegeti, hogy "mennyire hiányzik a régi játék". Viszont maga a játék sokkal kezdetlegesebb volt 2014 tájékán, -szóval ez a poszt számunkra úgy tűnik, mintha az úriember csak egy rossz meccset játszott volna Zed, Darius és egy csúnya wombo combo csapat összeállítás ellen és itt próbálta kiadnia a dühét. Nyugodjon meg mindenki, egyik hős sem sebez brutálisan sokat, és -ha esetleg valaki nem tud feljebb jutni egy bizonyos szinten-, akkor ne arra próbáljuk fogni, hogy ez a hős ezért nagyon erős, hanem magunkba nézzük meg, hogy mi miben fejlődhetnénk.

Reméljük tanúságos volt ez a cikk számotokra is, -és ha esetleg ti is hasonlóképpen gondoltatok néhány dolgot, akkor reméljük, hogy sikerült megváltoztatni az ezzel kapcsolatos véleményeteket.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések