Marketingből csillagos ötös!
Kiváló gerilla marketinggel hívta fel magára a figyelmet a Roccat; mégpedig azzal, hogy szinte ingyen adtak perifériát egy szerencsés kiválasztottnak! Reddit-re dobta be egy felhasználó, hogy szavazza meg a közösség az új nick nevét League of Legends-ben, mivel a régit már unja. Amelyik név a legtöbb szavazatot kapja, azzal fog ezután játszani, állítja a felhasználó.
Egy éles szemű marketinges pedig azonnal lecsapott a lehetőségre: olyan ajánlatot tett, amit nem igen lehet visszautasítani.
Ha megváltoztatod a nevedet bármelyik áltatunk kínált termék nevére, akkor megkapod azt a perifériát!
Egy ilyen ajánlatra nehéz nemet mondani, –tekintve, hogy egyes termékek ára több tízezer forintnak megfelelő összeget jelent–, amit nem mindenki tud megengedni magának.
További érdekesség, hogy sok terméknek neve finn eredetű: ami azért van, mert a Roccat nevet először egy finn CS 1.6 gárda (lurppis, naSu, contE, plastE, ruuit) használta. A marketinges elmondása alapján maga a csapatnév hamarabb létezett, mint a cég, ami szintén egy jó reklám volt a számukra, tekintve hogy 2007-ben több nemzetközi versenyen bizonyultak a legjobbnak lurppis-ék. A csapatot 69°N-28°E-ra, ami az Inari-tó koordinátáit jelöli, ez pedig a Roccat egyik első reklám filmjéhez vezet minket.
Láthatjuk, hogy ezek a cégek tényleg monitorozzák a fogyasztóik kívánalmait, és ha kell gesztust is tudnak gyakorolni. Na, persze profitorientált cégek semmit sem tesznek ingyen, –ez is felfogható egyfajta kampánynak–, hogy felhívják magukra a figyelmet. Bizony sikerült is nekik!