Sokan felháborodtak tegnap jogosan, hogy minek kell még erősítés Yasuo-ra, –a Riot pedig engedett a közösség akaratának.
Érdekes frissítéseket kaptunk tegnap a PBE-re, –köztük egy elég masszív Yasuo buffot, amit nem igazán tudtunk hova tenni, de a közösség sem. Ti is felháborodtatok ezen, de úgy tűnik, nem voltatok vele egyedül, a Riot Games alig egy nap elteltével meg is gondolta magát.
Masszív Heal és Yasuo buffok PBE-n!
Aioween | 18/08/08 11:34Úgy tűnik a Riot is végre észbe kapott: a mostani TP fajsúlyos metát nem csak annak nerfelésével, de más idézői képességek erősítésével szeretné megszüntetni. Újabb nap, újabb tervek a Riot részéről, hogy miként is billentsék helyre a dolgokat, mert idén eléggé elcsúsztunk.
Lee Sin most kapott erősítést a 8.15-ben, de a 8.16-ra is terveztek nála buffokat, a Q sebzését növelték volna mindkét használatnál, de túl soknak érezték, így ezt hamar elvetették. 50/80/110/140/170 helyet 50/75/100/125/150-et fog sebezni a Sonic Wave és a Resonating Strike is.
Leonát is állandóan változtatják, szeretnék egyértelműbb választássá tenni a játékosok számára, hogy elsősorban tankként, vagy kezdeményező és kicsit sebző karakterré akarnak-e válni, legalábbis ez volt a terv. A W (Eclipse) képesség sebzését emiatt csökkentették, de végül itt is visszavonták ezt a változtatást, így 60/90/120/150/180-ról 60/100/140/180/220-ra növelik a robbanás sebzését.
Tryndamere nem éppen az aktív meta része, de azért akadnak páran, akik még mindig nyüstölik Freljord királyát. A játék késői szakaszában úgy érzi a Riot, hogy túl mozgékony a karakter, ezért az E (Spinning Slash) képességének CD-jét 13/11,5/10/8,5/7-ről 13/12/11/10/9-re növeli.
Végezetül a hírhedt Yasuo is izmos buffokat kapott tegnap az ultijára (Last Breath). Ez azért is érdekes, mert korábban azt mondta a Riot, hogy túl sok a sebzés a játékban, erre az amúgy 150%-os AD rátára rátettek még 100-at, hogy az 250% legyen. Szerencsére ez az erősítés egyelőre nem maradt életképes és vissza is vonták, marad tehát a 150%-os AD ráta.
A Nexus Blitz módot is folyamatosan fejlesztik, és nagyon úgy néz ki, hogy hosszú idők után ez lesz a legszórakoztatóbb játékmód, amit a Riot Games csinált. Mivel a játékmenet teljesen más és a pálya is, több karaktert is finomhangolni kellett emiatt. Az alább felsorolt változások csak erre a játékmódra érvényesek.
Átdolgozták a jelző rendszerét erre a módra. Minden megjelölt hős megölés 2 jelzőt ér, mindig kap egyet, ha kék vagy piros erősítést ölt meg, vagy a Rift Heraldot és nem kell az ellenséges dzsungelbe mennie jelzőkért.
A jutalmakat most már az eredményjelző is mutatja, illetve külön emote is jelzi őket. Ami az eseményeket illeti, a Bardle Royale és a King of the Hill is módosult kicsit.
A körök megjelenését változtatták, hogy azok ne feltétlenül csak tornyokra szűküljenek, ezért több lehetséges zárópontot adtak hozzá a játékmódhoz. A Sudden Death, vagyis a Nexus minionok megjelenésénél azok 250 helyett csak 200 páncéllal, illetve 200 helyett csak 150 mágikus ellenállással rendelkeznek.