Fedőneve: Lillehammer

Fedőneve: Lillehammer

Egy eddig még be nem mutatott pálya prototípusának tesztelése is kezdetét vette a napokban.

Annak ellenére, hogy ennek a pályának van neve, egyáltalán nem biztos, hogy ki is adják. Mindenesetre a tesztek eredményétől függően bármi elképzelhető, úgyhogy vegyük sorra, hogy mit érdemes tudni róla. A mérete 1000x1000 méter lesz, és a WG azt szeretné megfigyelni, hogy mennyire válik be egy olyan pálya, ahol nincsenek előre meghatározott utak: azaz nem csőpálya. Már a kezdőpontok sem a szokott pozíciókban vannak, ugyanis J2-ben és a J9-ben helyezkednek el, aminek elméletben az összes tanktípus számára kedvezőnek kellene lennie, hiszen a lassú harckocsiknak nem kell perceket várniuk a harcérintkezésig, míg a többiek megtalálhatják a lehetséges alternatívákat, hogy elkerüljék a közvetlen összecsapást a legnagyobb szörnyetegekkel.

A pályát a fejlesztők az alábbi nagyobb szegmensekre osztják fel:

  • A dühöngő: Egy olyan terület a K4-K7 környékén, ahol két alagút is található, és összességben a pályarész kialakítása kétség kívül a jól páncélozott egységeknek kedvez.
  • A felső szárny: A mobilis nehéz és közepes harckocsik az A és B soron találhatják meg számításaikat.
  • A központ: A térkép központi részét kifejezetten a könnyű tankoknak találták ki, hogy onnan az átmozgásokat felderíthessék.
  • A TD pozíciók: A klasszikus tankvadász pozíciókat a J1, G3, E2 és D1 szektorok adják, ahonnan a páncélvadász egységek kamatoztathatják bestiális lövegüket.
  • Tüzérség: A fejlesztők azt ígérik, hogy a tüzéreknek ezen a pályán nem lesz elegendő egy helyről tüzelniük, hanem az ideálisabb szögekért gyakran kell majd pozíciót váltaniuk.
  • A halálzóna: Mondanom sem kell, hogy a középső nyílt terep egy halálzóna, ahol már a csata első perceiben a tanktemetőbe kerülhet a járművünk. A fejlesztők szerint ez nem egy hiba, hanem egy olyan játékmeneti elem, amit tesztelni szeretnének.

Ha alaposabban belegondolunk a koncepcióba, akkor azt mondhatjuk, hogy a WG bizonyos szempontból tévúton jár. Nagyon jó, hogy megpróbálnak a csőpályák helyett valóban taktikai komplexitásra épülő térképeket készíteni, de valamiről az évek folyamán vélhetően megfeledkeztek.

Addig rendben van, hogy az alapjában nyílt pálya lehetőséget ad a leleményes játékosoknak arra, hogy a kezdőket az első percekben kivégezhessék, de épp ez volt a baj korábban például a fjords-i átjáróval, ahol több száz HP-t csíphettünk le az ellenfelekről az elején, –és amiből nemcsak a WG-nek, de a többségnek is világossá vált, hogy a játékosok nem szeretik, ha a csata első perceiben meglepik őket.

Ti örülnétek, ha az ígéretekkel ellentétben kiadnák ezt a pályát?

KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Galéria

Kövess Minket!



World of Tanks - Ismerd meg a WZ-111 5A tankágát

Használd ki a normál járművekre szóló kedvezményeket, a küldetéseket és a különleges ajánlatokat, hogy meghódítsd a kiegyensúlyozott WZ-111 model 5A vezető kínai nehéztank-ágat.