Végre megérkezett a PGI utáni hatalmas update, amit már többször beharangoztak nekünk.
Augusztus elsején megérkezett a 19. PC update, amiben rengeteg régóta várt újdonságot és funkciót megkaptunk:
"A mai frissítést annak szenteltük, hogy javítsunk a játék életminőségén, bugokat fixáljunk és a megpróbáljuk annyira tökéletesre csinálni a játékot, amennyire csak lehet. Erről egy kicsit többet elárulunk majd a jövő héten, -de egyelőre nézzük is, hogy mit rejt a 19. PC patch"
Játékmenet
- Bekerült a kéz penetráció
- Amikor egy golyó eltalálja egy karakter kezét, akkor áthatol rajta és követi az eredeti pályát. A végeredmény sok mindentől függ, így nem kapunk ugyanannyi sebzést, ha a kézfejen vagy éppen a karon megy át a golyó
- Amikor egy golyó úgy hatol át a kézfejen, hogy pont a fejet védi, akkor a teljes sebzést megkapja majd a karakter. A penetráció csak a fejre, derékra és a felsőtestre hat
- Ha egy golyó eltalálja a kart vagy a kézfejet, de nincs mögötte fontos testrész, akkor csak a kar/kézfej sebzést kapja meg a karakter
- A Shotgounok nem ütik majd át a kézfejeket vagy kezeket
- A golyók nem ütik át a lábat
- Amikor egy golyó eltalálja egy karakter kezét, akkor áthatol rajta és követi az eredeti pályát. A végeredmény sok mindentől függ, így nem kapunk ugyanannyi sebzést, ha a kézfejen vagy éppen a karon megy át a golyó
- Mostantól, ha shift lenyomása közben szállsz ki egy autóból, akkor megmarad a sprintelés, így pedig nem kell újból benyomnod kiszállás után
- Ha egy csapattárs kilép a játékból, -és még mindig életben van-, akkor a csapattársak nem láthatták a jutalmakat miután mindegyik másik csapattárs meghalt. Mostantól akkor is megnézhetjük, ha az egyik társunk kilépett
Viszlát PGI
- Minden PGI-al kapcsolatos dolog kikerült a játékból
Felhasználói felület
- Mostantól könnyebb lesz stackelt tárgyakat droppolni
- A csúszka segítségével állíthatjuk, hogy mennyit szeretnék kidobni
- Az alt+bal klikk mostantól kidobja az összeset
- Az alt+jobb klikk a felét dobja majd ki
- Javítottak a fegyver kiegészítők menedzselésén is
- A kiszedett vagy kicserélt kiegészítők mostantól a földre esnek, ha nincs helyük a táskában
- Ugyanúgy földre esik a kiegészítő, ha lootolás közben cseréljük ki
- Ha egy Extended tárat kicserélünk Quickdrawra, akkor a plusz golyó és az Ex. tár is a földre esik majd
- Mostantól, ha alt+jobb klikkelünk a fegyverre, akkor minden kiegészítőt levesz a fegyverről
- Ezek a kiegészítők a táskádban landolnak, ha van nekik hely, egyébként a földre esnek
- A játékosok mostantól lenémíthatják egymást egyesével is. (ESC > Options > Team Management Tab)
- Javítottak a színvak módon
- Az alábbi tárgyaknak változik a színe színvak módban
- Scope és célkereszt
- Vér
- Supply Crate füst
- A jelzések mostantól számmal és színnel is jelezve vannak a pályán
- Az alábbi tárgyaknak változik a színe színvak módban
- Mostantól rakhatunk jelzéseket anélkül is, hogy megnyitnánk a mappot
- Alt+jobb klikk oda rak jelzést, ahova éppen célzol
- A billentyűkiosztást megváltoztathatjuk a menüben
- Alt+jobb klikk oda rak jelzést, ahova éppen célzol
- Mostantól a halott játékosok is rakhatnak jelzéseket
- A fegyverek HUD-ja mostantól a slotok számát is mutatja
- A Kill feed-ben mostantól az öngyilkosságokat is láthatjuk
- Bekerültek élesítő beállítások a beállításokba
- Mostantól megadhatjuk, hogy maximum mennyi FPS-ünk legyen
- Maximum Lobby FPS: 30 / 60 / Végtelen
- Maximum játékon belüli FPS: Végtelen + Smooth Ki / Végtelen + Smooth Be/ Display alapú / Egyedi
- A Smooth az Unreal Engine funkciója, amiről itt bővebben olvashattok
- Mostantól átrakhatjuk a kurzorunkat a másik monitorunkra, ha a menüben, a mappon vagy inventory-ban vagyunk
Világ
- Bekerült a dinamikus időjárás Erangelre és Miramarra
- Erangel: Borús
- Miramar: Borús és naplemente
- A borús időjárásban lehet eső, köd, stb. is a meccs folyamán
Erangel kapott pár javítást
- Bekerült pár kisebb ház Erangel különböző területeire
- Több fedezéket kaptunk a folyó mellett
- Bekerült pár fa a Military Base-t körbeölelő területen
Miramar is kapott pár javítást
- Több föld út került be a pályára
- Néhány magas vagy túl meredek út egy kicsit le lett simítva, hogy jobban működjenek az autók
Custom match
- Bekerült pár új preset
- Early Access mód
- A hármas szintű sisakok és ruhák spawnolnak a pályán
- Kevesebb tárgyat találunk a pályán
- A Blue zone sebzése csökkentve van
- Nem találunk Jet Ski-ket a pályán
- Gamescom Invitational mód
- Ugyanaz, mint az Early Access csak nincsen Red Zone és 1.5x annyi AR spawnol
- Early Access mód
- Ha borús időjárással indítunk játékot, akkor minden egyes részletet beállíthatunk
Teljesítmény
- Rengeteget javítottak az FPS-en és a szerver teljesítményen is, amit minden bizonnyal éreznünk kell majd
Hang
- Halkítottak az autók hangján FPS módban, ha éppen bent ülünk
Bugfixek
- Kijavították azt a hibát, amikor esés közben beragadtunk a szabadesés animációba
- Mostantól nem lehet a kezünkben egyszerre Serpenyő és fegyver is
- Mostantól nem lehet emote közben kihajolni
- Kijavították azt a hibát, amikor két karakter összeragadhatott a szűkös helyeken
Tényleg hatalmas frissítést kaptunk ezúttal, amiből pár lényegtelen részét ki is hagytunk, így ha minden apróságra kíváncsi vagy a frissítéssel kapcsolatban ITT elolvashatják az eredetit.
TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!