Még mindig van egy dolog, ami változatlan és hibás lassan 9 éve!

Még mindig van egy dolog, ami változatlan és hibás lassan 9 éve!

Azt hittük, hogy a kurzor frissítésével a LoL utolsó változatlan bástyája is elesik, de nem is tévedhettünk volna nagyobbat. 

Idén már 9 éves lesz a League of Legends játék, és megjelenése óta nagyon kevés dolog van benne, ami teljesen változatlan maradt. Az egyik utolsó bástyája –amiért a közösség is felháborodott–, az a kurzor volt. Nem mindenki örült annyira a változásnak, hiszen már annyira megszoktuk; és leginkább a megszokás, meg a nosztalgiafaktor miatt sokan ragaszkodtak volna hozzá. Jelenleg még vissza tudjuk váltani a régire, de valószínűleg egy idő után ez az opció is el fog tűnni.

A Riot elismerte, tényleg hibás a matchmaking rendszere

Bizonyára ti is voltatok már olyan meccsen, ahol a két csapat képessége köszönőviszonyban sem volt egymással. Nem ti láttátok rosszul: valami nem stimmelt a rendszerrel.

A kurzorhoz hasonlóan azonban van még egy dolog, ami szinte teljesen változatlan a játékban. Ez nem más, mint a Death Recap, avagy magyarul a Halálösszesítés. Ez az a dolog, amit nem feltétlenül használ mindenki, pedig nem ártana; sokszor segít jobban megérteni a meccset, hogy mibe is haltunk bele, mennyit sebződtünk és milyen forrásból. Legalábbis ez lenne a haszna ennek a funkciónak, de –hasonlóan a kurzorhoz– ez sem sokat változott az évek során. Season 1-2-ben, vagy akár háromban is még talán mondhattuk volna azt, hogy ez belefér, fejlődőben van a játék, majd később foglalkoznak vele.

Azóta viszont eltelt már pár év, és míg szép lassan minden lecserélődik, –úgy mint a pálya kinézete, régi hősök kapnak reworköt, újak jelennek meg, tárgyak frissülnek, tűnnek el és jönnek a helyükbe újak–, addig ezzel a funkcióval nem igazán foglalkozott a Riot. Pedig egyébként egy nagyon hasznos funkció lenne a játékon belül, hogy fel tudjuk térképezni a másik csapat erejét mondjuk egy csapatharc után, ahol látnunk kellene, hogy ki sebzett belénk a legtöbbet és miért. A mutató azonban gyakran megtréfálhat minket, és sokszor annyira bugyuta és irreális dolgokat mutat, amit nem is tudnánk igazán elképzelni.

Furcsa forrásokat és sokszor olyan képességeket látunk, amiket az adott karakter nem is tud, Imaqtpie például egy Jinx-szel szemben esett el a harctéren, aki –mint kiderült– a Desintegrate képességével takarította el őt a föld színéről, –ez pedig Annie képessége.

Egy másik esetben Sneaky még furcsább dolgot tapasztalt. Egy Rek'Sai, Lucian, Sivir trióval küzdött éppen, Rek'Sai-t ugyan megölte, de a másik kettő már kifogott rajta. Meglepetése nem is lehetett nagyobb, mikor szerette volna elemezni a helyzetet. Mint kiderült, a sárkány ölte meg egy Statikk Shiv aktiválással, legalábbis a Death Recap szerint.

Míg ezeken el lehet nevetgélni, valójában elég szomorú ez a helyzet, hogy egy olyan erőforrásokkal és munkaerővel rendelkező cég, mint a Riot ennyi év után sem tudta rendbe tenni a Death Recap-et, ami hasznos infókat szolgáltathatna sok játékos számára, –főleg, akik komolyan is veszik a LoL-t. Reméljük, hogy talán egy szép napon ez is javításra kerül –talán az éppen akadozó klienssel és az első 10 mp-ben kifagyó játékkal együtt–, addig viszont tényleg nincs sok értelme használni, mert sokszor hamis adatokat fog mutatni.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



League of Legends - Már a skineket is újrahasznosítja a Riot

Több támadás is érte a Riot Gamest a League of Legends közösség felől miután a játékosok "újrahasznosított" VFX elemeket fedeztek fel a PBE-re felkerült legújabb Tündérkirályság kinézeteken.