Több éve nem látott tárgyakkal érkezik az élő szerverekre a Nexus Blitz

Több éve nem látott tárgyakkal érkezik az élő szerverekre a Nexus Blitz

Sok rég nem látott tárggyal együtt jön be a Nexus Blitz mód, a Riot új alfa tesztelésű játékmódja. Káosz és szórakozás a köbön!

A héten érkezik a 8.16-os patch –és vele együtt az új Nexus Blitz mód–, amit eddig csak a PBE szervereken lehetett tesztelni nagyjából 150-200 ms ping mellett, ami egy ilyen gyors menetű játéknál nem túl szerencsés. Az élő szervereken azonban minden megváltozik és végre rendes ping mellett is kipróbálhatjuk.

A Nexus Blitz akár lehetett volna Harvest Blitz is - videó

Vannak olyan hibák –főleg egy új játékmód tesztelése során–, amik igen vicces szituációkat generálnak, mint pl. a legutóbbi Dark Harvest probléma is.

És hogy mit tud ez a játékmód? Egy teljesen új pályával találkozhatunk, ahol mondhatni két dzsungelrész kicsit egybe van olvasztva, és mindkét oldalon két-két dzsungeles karakter játszik. Ez nem az elnyújtott és taktikus meccsekről szól –nagyjából 15 perc alatt vége is egy mérkőzésnek–, éppen ezért nagyon gyorsan zajlanak az események.

A két dzsungeles megosztja az aranyat és az XP-t is, míg a maradék három ember két egymáshoz igencsak közel álló ösvényen osztozkodik, a cél pedig a Nexus és az oldalankénti 4, vagy 5 torony ledöntése. Eddig egész ismerős, ám a meccset különféle kreatív események tarkítják, amik mindig beleszólnak a játékmenetbe, –és érdemes is értük harcba szállni, hiszen pajzsokat, sebzést, vagy épp újjáéledést kaphatunk cserébe.

A balance team ráadásul külön is foglalkozik a játékmóddal: több karaktert is finomhangoltak már a felgyorsult környezethez, –legyen szó Nasus Q-járól, vagy a Magical Footwear által nyújtott ingyenes cipőről–, itt nincs idő 20 percig farmolni, vagy 10 percet várni egy fránya cipőre. Továbbra is alfa módban van még a játék, tehát hibákra, kiegyensúlyozatlanságokra még számítsatok. Ez annyiban más, mint a megszokott rotáló játékmódok, hogy már félkész állapotban megkapjuk őket, hogy a Riot is felmérje a közösség igényeit, mire is van pontosan szükség.

A jól teljesítőket is jutalmazzák több sebzéssel és CDR-rel a törékenységért cserébe. Az igazi régi motorosok számára, mint amilyen én is vagyok azonban a legizgalmasabb részek talán még mindig a régen látott tárgyak visszatérése. És, hogy miket kapunk vissza pontosan?

Kezdő tárgyak terén mindent felbuffoltak.

A Doran's Lost Balde több életlopást ad, a Doran's Lost Ring több manaregenerációt, a Doran's Lost Shield pedig több HP regen-t, illetve van a Doran's Lost Idol, ez egy új tárgy, AP-t, manaregent, erősített gyógyulást és pajzsokat, valamint minionokkal szembeni sebzést ad a támogatóknak.

Ha már támogatók, az ő tárgyaik is változnak; itt nincsenek wardok, a dzsungelesek pedig egy régi ikonnal találkozhatnak a Pridestalker's Blade-del. A legizgalmasabbak azonban még mindig a régi tárgyak, amiktől már évekkel ezelőtt elbúcsúztunk az Idézők szurdokában.

Az ARAM pályára bevezetett új tárgyak mellett olyan klasszikusok térnek vissza, mint az ötödik szezonban látott Zephyr és Deathfire Grasp, a negyedik szezonban kiszedett Wriggle's Lantern, illetve visszaugrunk egészen a második szezonig is a Force of Nature-rel, Heart of Golddal és sokak kedvencével, a Philosopher's Stone-nal.

Ez már bőven elég nosztalgiafaktor és újdonság egyben, hogy bárkit visszacsalogasson a játékhoz, –ha máshoz nem is, legalább ehhez a játékmódhoz.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések