Csökken a sebzés a játékban, gyengítik a rúnákat

Csökken a sebzés a játékban, gyengítik a rúnákat

Túl sok a burst sebzés a Riot szerint, ami nincs jó hatással a játékra, –a konzisztens DPS-sel rendelkező karakterek így könnyen kiszorulnak a játékból.

A rengeteg hősnerf mellett –amik elsősorban a sebzést érintették–, a Riot úgy gondolta, hogy az általános "szabályokon" is változtatni kell. Így kerültek képbe az egyes rúnák, amik túlzottan sok sebzést biztosítanak elsősorban a burst sebzésre építőknek, így sok konzisztens sebzéssel rendelkező karakter nehezen rúg labdába.

Lecsapott a nerfhammer a 8.16-ban, buffot alig látunk

Aioween | 18/08/15 10:22 Szemmel láthatóan betartotta ígéretét a Riot Games, miszerint visszább vett a patch-ek méretéből, ez most is látszik. Az már más kérdés, hogy leginkább maguk után takarítanak jelenleg is, mivel rengeteg nerfet láthatunk a mostani patch-ben, amik egyértelműen a korábban kiadott buffokat hivatottak ellensúlyozni, –gondolok itt például Fizzre, vagy akár Aatrox-ra.

Röviden, tömören, sokszor túl gyors a játékmenet, így nehéz kiegyensúlyozott ösvényfázisokon részt venni.

A Summon Aery az egyik leggyakrabban látott rúna a játékban; ez köszönhető annak, hogy még úgy is megéri választani, ha a védelmi részét nem tudjuk kihasználni. Hogy ez a választás egyértelműbb legyen –illetve a korai szakaszban ne nyújtson akkora előnyt–, a sebzését csökkentik az első szinteken, 15-40 helyett 10-40-et fog sebezni minden aktiválásnál, míg a pajzsot erősítő része 30-80 helyett 35-80 lesz. Ez kisebb finomhangolás egyelőre, de szerencsére a jó irányba.


Az Electrocute az orvgyilkosok egyik legjobb barátja, eszméletlen plusz sebzést tud biztosítani, ami az első szinteken nagyon fájdalmas lehet mindenki számára, de később sem jobb a helyzet. A rúna alap sebzését 50-220-ról 30-180-ra csökkentik, míg az AD rátát 0,5-ről 0,4-re viszik le, az AP-t pedig 0,3-ról 0,25-re. Cserébe csökkentik a CD-t is rajta, 50-25-ről 25-20 mp-re, vagyis gyakrabban tudunk kisebb cseréket eszközölni, így nem kell állandóan egy fix all-intől tartani.


A Celerity nagyon sok hősön segít, elvégre plusz mozgási sebességet ad, amit ráadásul még sebzéssé is át tud alakítani és ez minden egyéb forrásra is igaz. A kettő együtt egy kicsit sok, így a mozgási sebességből származó bónusz AD 9,6%-ról 6%-ra csökken, míg az bónusz AP 16%-ról 10%-ra.


A Cheap Shot esetében is a korai sebzésből vettek vissza, 15-40 helyett csak 8-40 plusz sebzést osztunk ki.


A Sudden Impact a mozgékony karakterek sajátja, sok orgyilkos rengeteget profitál a plusz lethality-ből és varásztörésből. Mivel a rúnák már nem adnak úgy alapból páncélt, vagy mágikus ellenállást, mint a régiek, ezért ez külön fájó pont. A kapott lethality bónusz 10-ről 7-re csökken, míg a varázstörés 8-ról 6-ra. Mivel eleinte miden például 30 körüli ellenállásokról van szó, ezek a kis számok is sokat számíthatnak.


A Scorch helyettesítette a Deathfire Touch mastery-t és elég sokan szeretik is ezt, mivel idővel sok sebzést okoz az ösvényen minden képesség után. A sebzését a felére csökkentik 20-60-ról 10-30-ra, viszont a CD is feleződik rajta, 20 helyett 10 mp lesz. 


Végezetül a korábban már beígért –és a Teleport metára válaszként előállított– Heal CD-je csökken 270-ről 240 mp-re.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!