Egyre többször hallhatunk

Egyre többször hallhatunk "szellemhangokat" a játékban

Rengeteg más FPS játék is küzd ezzel a problémával, de nemrégiben a CS:GO-ban is elszaporodtak az esetek.

Valószínűleg mindenki találkozott már egyszer azzal CS:GO-zás közben, hogy hirtelen egy fejlövés vagy egy tárazás centikre a karakterünk mellől hallatszott, pedig az ég világon senki sem volt a közelünkben. Ezt nevezhetjük szellemhangnak, mivel nem mi őrültünk meg, hanem a játék bugos egy kicsit. Ez a probléma már 2012 óta bent van és jó pár másik FPS játék küzd vele, de a Panorama UI eljövetele után most még inkább elszaporodott a probléma, méghozzá leginkább az ESEA és FACEIT platformjain.

Emellett többen ennél komolyabb bugokat is jelentettek, ami miatt egy FACEIT meccsen folyamatos visszhanggal kellett játszaniuk, ami gyakorlatilag ellehetetlenítette a játékot. Azt nem tudni pontosan, hogy mi okozhatja ezt a problémát, de a hangok általában akkor hallatszódnak mögülünk, ha valaki meghalt a pályán. A fórumokon rengeteg videó jelent meg az esetről, így tényleg nem egy egyszeri dologról van szó. 

Abban szinte biztosak lehetünk, hogy a fejlesztők utánajárnak majd a problémának és lehet, hogy végre megtalálják a megoldást, ami sokszor ránk hozza a szívbajt, vagy elveszít nekünk egy kört, ha a szellemhang miatt éppen rossz fele nézünk. A jövőben tehát ne lepődjetek meg, ha ebbe a bugba ütköztök és ha van időtök, akkor jelentsétek is a CSGOTeamFeedback [kukac] valvesoftware.com e-mail címre, hátha pont a ti esetetek segít megoldani ezt a problémát a fejlesztőknek.

KÖVESS MINKET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Közvetítések