Újabb probléma a Boomsday Project interakcióival. A Warrior epic fegyvere és az Enrage lapok érthetetlen módon reagálnak egymásra!
A Boomsday Project interakciói számos fejtörést okoztak és okoznak jelenleg is a fejlesztőknek. Hiába a rengeteg tesztelés, valamire még ők sem jönnek rá és ilyen esetekben a játékosok segítségével tudják csak orvosolni a problémát. Általában azonnali hotfixet nem szoktak eszközölni, ezért maradhat még mindig benn a játékban az Illidan + Demonic Project bug. Most egy másik hibás programozást nézünk meg közelebbről. Az új Warrior epic fegyver, a Supercollider kicsit félresikerült interakciói következnek!
Mit tud a fegyver?
A statok alapján egy átlagos erejű lapról beszélhetünk: öt manáért kapunk egy három tartóssággal és egy támadóértékkel rendelkező, speciális képességgel ellátott pörölyt. A ráírt tulajdonsága miatt nagyjából úgy működik, mint a Betrayal egy kisebb csavarral. Ha ráütünk egy lényre, akkor az elszenvedi a fegyverből származó egy sebzést, majd utána valamelyik mellette lévő lénnyel „cserél”. A célzott lény a saját támadóértékével megsebzi a szomszédját, majd a másik lény támadóértékével egyenlő sebzést szenved el. A könnyebb megértés érdekében nézzétek meg a videót, ami bemutatja a működését a Supercollidernek.
Bug, spagettikód vagy szándékos fejlesztés?
A problémák ott kezdődnek, ha valami képességgel rendelkező lényt ütünk meg. Az Amani Berserker sérülés esetén kap három plusz sebzés az Enrage effekt miatt, így a 2/3-as testnnek egy Supercollideres ütés után 5/2 testté kéne változnia és utána kéne a szomszédot megütni. A játék azonban nem így gondolkozik, ő az ütés pillanatában adott értékekkel számol, így ha az Amani Berserkert megütjük és mellette van egy 4/5-ös Chillwind Yeti, akkor a Yeti 2-t fog sérüli, az Amani meghal. Érthetetlen a helyzet, –mert az Enrage képességnek rögtön aktiválódnia kéne, miután elszenvedte a lény a sebzést–, de ez jelenleg nem az elvárt módon működik.
A Blizzardnak jelentették is a hibát (már 12 nappal ezelőtt!), de egyelőre semmi reakció nincs rá. Nem tudni, hogy mikor érkezhet egy fix, addig is óvatosan a Supercolliderrel, mert kiszámíthatatlan következményei lehetnek.
Ti belefutottak már ebbe a bugba? Szerintetek mikorra javítják ki a fejlesztők a problémát?