Több karakter kapott buffokat, nerfeket, köztük Viktor és Akali is!
Lázasan készül a Riot Games a VB-re és próbálnak mindent a helyére tenni, többek közt a kissé brokennek tűnő Akalit is, –akire azért legyünk őszinték, ráfér már gyengítés. Persze nem ő az egyetlen, akit értek változások, –vágjunk is bele!
Akali megjelenése óta nem csak solo queue-ban lett egy rémálom, még a gyengébb győzelmi arány ellenére sem, de a profik között is. Rengeteg sebzés, mobilitás és még egy egyedülálló láthatatlanság is jutott neki. Nem véletlen, hogy sokan úgy érzik túllőttek vele a célon. Legnagyobb fegyvere a végső képessége, ami ha elérhető, akkor jó eséllyel valaki meghal körülötte. Második töltete ráadásul hiányzó életerő alapján is sebez, a kettő együtt meg hatalmas burstöt jelent még a gyengített Electrocute-tal együtt is. Hogy ebből vissszább vegyenek, az ulti (Perfect Excecution) alap sebzését csökkentik, 120/180/240-ről 100/150/200-ra. Fontos megjegyezni, hogy ez mindkét használatra érvényes, tehát duplán számít. Ettől függetlenül még mindig lesz burstje, de talán egy fokkal nehezebb lehet majd ölni vele, ellenfelei legnagyobb örömére.
Lucian változásairól ma már korábban írtunk, melyről bővebben az alábbi cikkben olvashattok.
ADC-kből nem elég: Lucian és Vayne erőteljes buffokra számíthatnak a 8.18-ban
Aioween | 18/09/05 10:00 Eltűnt a katasztrófa, ami az alsó ösvényt sújtotta több patch-en keresztül. Manapság már nem egyenlő az öngyilkossággal egy-egy hagyományos lövészt választani. A játék vége fele valamivel gyengébbek azért, mint voltak, viszont sokkal hamarabb válnak életképessé az olcsó tárgyaknak köszönhetően.
Renekton kapta az utóbbi hetek, sőt megkockáztatom hónapok legjelentéktelenebb változását. Az E (Slice & Dice sebzését) módosították a 3. szinten, minden más változatlan: 70/115/165/205/250-ről 70/115/160/205/250-re módosul.
Ryze korábban már téma volt a Riotnál, jelenleg túlzottan is megbízható és erős választásnak tartják a profik között. Mivel közeleg a VB, óvatosan ugyan, de gyengítenek rajta. A W (Arcane Prison) képessége 2 másodperc helyett csak 1,5 másodpercig köt helyhez valakit, akit előtte eltaláltunk az E-vel.
Sejuani elég nagy pofont kapott ezúttal az ultijára (Glacial Prison). A képességből származó ulti lassító hatása 3-ról egészen 1 másodpercre csökken, így még égetőbb lesz be is találni vele, mert azt leszámítva nem fog annyira sokat érni. Ez valahol azért érthető, három másodperc hosszú idő egy harcban és ekkora területen 3 másodperces lassítás bizony sorsfordító lehet egy menekülés, vagy helyezkedés közben.
Trundle legutóbb erőteljes nerfeket kapott a játék korai szakaszára. A PBE-n már kísérleteztek vele, ahol további nerfeket terveztek az E (Pillar of Ice) képességére. Először a hatótáv csökkentését próbálgatták, de ezt végül visszavonták 850-ről 1000-re, vagyis az aktuális értékre állították vissza. Cserébe a CD-t növelik rajta, minden szinten két másodperccel, vagyis 24/22/20/18/16 másodpercre.
Viktor pár patch-csel ezelőtt kapott egy minimális buffot a W-jére, ezúttal viszont a passzívjával játszadoznak. Anno a rework után a (Glorious Evolution) passzív tárgyának minden szintjét 1000 aranyért vehettük meg, de ez túl kevésnek bizonyult, főleg eleinte, ezért módosítottak rajta és 1250-re vitték fel az első szintűt, maradt 1000 a második és 750 arany a harmadik. Ez abba a kellemetlen helyzetbe hozza őt gyakran, hogy míg mások akár előbb hazamehetnek vásárolni, neki szinte kutyakötelessége kint maradni 1250 aranyig. Ezen javítanak most és az első szinten csak 1150-et kell a boltban hagynia, második szinten marad az 1000, míg az utolsó fejlesztés 850 aranyba kerül majd. Ez egy fokkal megkönnyítheti az életét és nem kell egyedül maradni az ösvényen amikor a másik fél már rég hazament vásárolni, ő pedig kevesebb tárggyal –és jó eséllyel kevesebb manával– kell még túléljen egy-két minionhullámot.