A 8.18-as frissítés van akinek örömöt, van, akinek bosszúságot fog okozni, –de megérkeztek az Odüsszeia hőskinézetek!
A 8.18-as frissítés érkeztével nem csak az új Odüsszeia hőskinézetek érkeztek meg, hanem hőseink –és egy idézői varázslat– is érintettek a frissítés során.
HŐSÖK
Aatrox esetében nőtt az E képességének, az Árnyékrohamnak a passzív hatásának gyógyítása a magasabb szinteken a korábbi 20/21,12/22,5/23,75/25%-ról 20/22,5/25/27,5/30%-ra. Ezen kívül még a Végítélet is erősödött, mely Aatrox végső képessége, ugyanis itt a bónusz 20/22,5/25%-ról 20/25/30%-ra emelkedett.
Akali túlzottan magabiztos, ha a gyilkosságok begyűjtéséről van szó, –persze csak ha minden eszköze megvan hozzá–, így a fejlesztők arra a döntésre jutottak, hogy csökkentik a végső képességének, a Tökéletes kivitelezésnek az alapsebzését mindkét aktiválás esetén. A korábbi 120/180/240 helyett immár csak 100/150/200-at sebez, hogy picit kevésbé legyen veszélyes.
Braumnál nem sok változtatást vittek végbe, kizárólag az alapszintű szívósságát csökkentették, hogy jobban hagyatkozzon képességeire, ezáltal az alapéleterő Braum esetében 576,6-ról 540-re csökkent.
Kai'Sa, az üresség leánya gyengítése során az volt a cél, hogy a tankokat a végjátékban picit nehezebben tudja kiiktatni. Ezért a passzívja, az Égető sebek aktivált sebzését a korábbi 15-20%-ról, ami szintek alapján volt, fix 15%-ra állították be.
A Fényládzsa, Lucian Q képessége sebzése aránya túl gyengének bizonyult, ezért a bónusz sebzés 0,6/0,7/0,8/0,9/1 értékről 0,6/0,75/0,9/1,05/1,2 értékre nőtt. Ezzel visszaadva picit azt az erőt (de nem a teljeset), amit néhány frissítéssel ezelőtt elvettek tőle az alapsebzésénél.
Renekton felerősített E képességének, a Nyes és szelnek nőtt a hatékonysága, aminek köszönhetően sokkal hatékonyabb lesz a játék kezdeti szakaszában, így kevesebb ellenféltől kell majd tartania. A felerősített szel sebzése 60/105/150/195/240-ről 70/115/160/205/250-re nőtt, míg a páncélcsökkentés értékénél érezhető az igazi változás, ott ugyanis 15/20/25/30/35%-ról 25/27,5/30/32,5/35%-ra emelkedett ez az érték.
Ryze esetében a profik és az átlag játékosok közötti eltérés ismételten azt az eredményt hozta, hogy a versenyeken Ryze mindig ott van, az egyéb mérkőzéseken pedig a fasorban sincs. Ezért az E-W földbegyökereztetés együttes használata gyengül, mert a profik kezében ugyan túl erős. Így a Rúnabörtön képessége 2 másodperc helyett 1,5 másodpercig tartja fogva ellenfelét.
A profik között nagy sikernek örvendő dzsungeles kissé soknak bizonyul, ezért két ponton is gyengítik. E képessége, vagyis a Mélyfagyasztás kevesebb alapsebzéssel fog rendelkezni: 30/45/60/75/90 helyett 20/35/50/65/80, vagyis minden szinten 10-et vesztett. Ez a korai takarítást lesz hivatott lelassítani, elvégre nagy löketet kapott azzal, hogy a szörnyeknél aktiválható CD teljes mértékben eltűnt, vagyis újra és újra tudtuk használni. Az igazán nagy pofon azonban az ultiját, vagyis a Gleccserbörtönt érinti és sokkal jobban bünteti majd a mellécélzó játékosokat. A területi lassítás időtartama ugyanis 3-ról 1 mp-re csökken, vagyis vagy betalálunk, vagy ellőttünk egy ultit a semmiért.
Már az előző patch-ben is gyengítették a trollkirály korai játékszakaszát, most még jobban belenyúlnak. Az E, vagyis a Jégoszlop CD-jét növelik minden szinte 2 másodperccel, vagyis 24/22/20/18/16 mp-et kell várni két használat között. A még fájóbb része azonban a lassítás mértékének csökkentése, ami első szinten konkrétan a fele lesz az eddiginek. Emiatt muszáj lesz az elsők között fejleszteni, mivel az alacsonyabb szinteken sokkal kevésbé lesz hatékony: 30/35/40/45/50% helyett 15/25/35/45/55%-os lassítást ad.
Vayne egy nagyon rizikós választás, ám annál látványosabb és a Riot szeretné őt gyakrabban viszontlátni, Caps után ez mondjuk érthető. Hogy az ösvényfázisban nagyobb biztonságot élvezzen a Q-ja, vagyis a Bukfenc alacsonyabb CD-vel rendelkezik, főleg az alacsonyabb szinteken. Ez azt jelenti, hogy 6/5/4/3/2 másodperc helyett 4/3,5/3/2,5/2 másodpercet kell várni két bukfenc között, vagyis gyakrabban tudunk fontos képességeket kikerülni, esetleg cserét kezdeményezni.
Viktort túl durván bünteti a saját tárgya, ami egyrészt a mides tárgyak változásának köszönhető. Mivel neki eddig szinte kötelező volt 1250 aranyat várnia, sokszor hátrányba került és csak nagyon rossz ütemben tudta otthagyni az ösvényét. Hogy ezen javítsanak kicsit, a passzívjából származó saját tárgyának első fele 1250 helyett 1150-be fog kerülni, a középső szint marad 1000, míg a harmadik és egyben befejező alkotóeleme 750-ről 850-re emelkedik, vagyis az összesített 3000 arany marad.
SÚJTÁS
Ahogyan már korábban írtunk arról, hogy a Riot Games szeretné elkerülni, hogy a dzsuneglesnél ne lehessen Sújtás, enek köszönhetően automatikusan megkapjuk innentől.
Nem lesz több elfelejtett Smite junglerként, a Riot alapból beállítja nekünk!
Aioween | 18/09/07 09:32Hányszor volt már olyan, hogy mi, vagy a csapattársunk úgy ment be dzsungelbe, hogy elfelejtett Smite-ot hozni? Ez nagyjából már elég is egy vereséghez, a Riot erre válaszol most. Nincs ennél rosszabb érzés, mikor hősválasztás közben éppen kommunikálunk, vagy a rúnákkal szenvedünk, hogy gyorsan beállítsuk és a nagy sürgés-forgás közepette elfelejtjük a Smite-ot kiválasztani.
Amennyiben egy Draft-várólistán a dzsungeles szerepet kapjuk, automatikusan megkapjuk a Sújtást. Aggodalomra azonban semmi ok: továbbra is kicserélhető a Sújtás, –ezzel csak azt szeretnék elkerülni, hogy véletlenül ne felejtődjön el, illetve ha cserélnénk is jól jön azért, ha a másik is tud Sújtást választani, mint idézői varázslatot.
ÉRKEZŐ KINÉZETEK
Odüsszeia Kayn - 1820 RP
Odüsszeia Jinx - 1350 RP
Odüsszeia Sona - 1350 RP
Odüsszeia Malphite - 1350 RP
Odüsszeia Ziggs - 1350 RP