Hirdetés

Egész nyáron a szobában ültél és nem mozogtál? Itt az idő változtatni!

Kössük össze a kellemeset a hasznossal, és tornázzunk MM-ek között!

Hirdetés

Ugyan már végéhez közeledik a nyári szünet, de ha csak most eszméltünk volna rá, hogy az egész nyarat a számítógép előtt ülve töltöttük, akkor ideje tenni ellene! Ugye hányszor hallottunk már arról, hogy milyen egészségügyi kockázatokkal jár az, ha teljesen mozgásszegény életmódot folytatunk, főleg fiatalabb korban. Egy nyári szünetnél pedig óriási lehet a csábítás arra, hogy minden időnket különböző játékoknak szenteljük, –így pedig könnyen elfeledkezünk a mozgásról.

Ezért jó az, ha e-sport mellett fizikai edzést is végzünk

Mindenkinek megvan a maga ellenszere a –ezúttal Nukeduck nyilatkozott a kérdést illetően.

"Mens sana in corpore sano!", azaz "Ép testben ép lélek!" - tartja a régi latin mondás.  Ez még most is nagyon igaz, nagyon sokan (köztük én is) határozottan állítom, ha testileg fittek vagyunk, akkor a koncentrációnk is javul, sőt, még a tiltet is könnyebben elkerülhetjük. Nem véletlenül van szinte minden nagyobb e-sport csapat programjába beépítve a rendszeres testmozgás, még ha mindez nem is egy Ironman-felkészüléssel egyenlő (ami nem mellesleg egyáltalán nem probléma).

Egy R34LZ nevű Reddit-felhasználó ugyanígy járt: beköszöntött a szünet, ez pedig a nagy mennyiségű játékkal volt egyenlő. Az idő telt, ő pedig rájött, hogy hogy tudná összekapcsolni a kellemeset a hasznossal. Kitalálta, hogy minden megnyert CS:GO MM után megcsinál 25 darab fekvőtámaszt és 25 darab guggolást. Ha veszítenének, akkor ezt megduplázza, így 50 fekvőt és 50 guggolásból felállást csinál. Ezeket feljegyzi magának (erre tökéletes egy Excel-tábla, vagy akár egy sima papírlap), hogy aztán nyár végén lássa, hogy mennyi is volt az annyi.

How I workout while playing CS:GO from r/GlobalOffensive

Ha mi is rászánnánk magunkat valami hasonlóra, akkor átvariálhatjuk a fent említett rövid "programot", vagy kitalálhatunk egy sajátot. Mindenesetre arra figyeljünk, hogy a a játék mellett ne felejtődjön el a rendszeres testmozgás a jövőben sem. Hogy ez mi lesz, csak rajtunk múlik, –bár erősen ajánlott olyat választani, amit kedvelünk és kellően szórakoztató is. A fiatalabbak körében különösen népszerű a labdarúgás, a kosárlabda vagy a konditerem. Ha pedig egyedül nem akarunk belevágni, akkor keressünk néhány havert, és máris sokkal gyorsabban fog telni az idő. Ha mégis "soloban" kezdjük el, akkor sem kell aggódni, a sport könnyen összehozza az embereket.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Ezeket olvastad már ?