Akalit így lehetne kissé helyrebillenteni

Akalit így lehetne kissé helyrebillenteni

Nehéz Akalit kezelni, főleg ha úgy érezzük, hogy még a saját tornyunk alatt sem vagyunk biztonságban. 

Akali sorsáért már akkor aggódni lehetett, amikor kiderült, hogy CertainlyT fog dolgozni a reworkjén. Aki esetleg nem ismerné az urat, ő felelős többek között Yasuo és Zoe megalkotásáért, két olyan karakterért, akik számtalan alkalommal osztották meg a közösséget. Csalódást ezúttal sem okozott, az új Akali kellően broken lett és nem hagyhatta ki a lehetőséget sem, hogy egy új mechanikát mutasson be.

10 örök érvényű hős, akik soha nem tűnnek el a játékokból

Aioween | 18/09/20 16:00Kevés olyan karakter van a játékban, akik nem csak időlegesen képesek megfogni a játékosokat. 10 olyat szedtünk össze nektek, akik már régóta a listák élén állnak. 10 olyan hőst szedtünk össze, akiket nem kell félteni a játékban.

Ez nem más, mint a W-je (Twilight Shroud). Ez az a füstbomba, amihez hasonlóval eddig is rendelkezett, de akkoriban legalább a pásztázó lencsékkel lehetett látni, illetve tornyok alá sem lehetett csak úgy bemenni. Mindez megváltozott a rework után, ugyanis amíg a füstjében tartózkodik, semmilyen módon nem lehet őt látni. Sem control warddal, sem toronnyal, de még Twisted Fate ultival sem. Ez egy nagyon erős eszköz, mert bár nagyjából tudják, hogy hol vagyunk, azért elég sok mozgásterünk akad, –ráadásul azonnal eltűnünk, még egy Lee Sin Q után is.

Mivel torony alatt is eltűnünk, ezért az aggrot is le tudjuk dobni, ez pedig egy dolgot jelent: turret dive minden mennyiségben, főleg ha ultink is van. Ez egy elég frusztráló része a karakternek –hiszen még a tornyunk alatt sem érezhetjük magunkat biztonságban–, holott az egy biztonságos zóna kellene legyen, a játék alapjai szerint. Mivel az E-ből sok mindent nem kapunk, ezért mostanság a W-t, vagyis a füstfelhőt maxolják másodikként. A legszebb az egészben, hogy a hatóidő is nő szintekkel, 5 másodpercről indul és egészen 7,5-ig kúszik fel. Mondani sem kell, hogy ennyi idő alatt elég sok mindent lehet csinálni, –ráadásul első alkalommal, amikor belemegyünk, még energiát is tölt vissza.

Az ötlet nagyon egyszerű, és volt is már példa erre korábban, vagy legalábbis valami hasonló. Azir katonái jelentik számára is a legnagyobb erősséget, de akkoriban úgy gondolta a Riot, hogy a nagy hatótáv nagy felelősséggel jár, ne lehessen ezt torony alatt is csak úgy kihasználni. Emiatt a katonák fele annyi ideig képesek életben maradni, valami hasonlót kellene alkotni Akalinál is. 7,5 másodperc nagyon sok, hogy csak úgy a torony alatt üljünk; simán lehetne csökkenteni ezt a felére, ha ellenséges torony alatt használja azt.

Így jobban kellene időzíteni vele, nem eleve úgy kezdeni, hogy füstbomba és mehet a móka. Sokkal inkább befejezésképp kellene, amikor már letudtuk a killt és a torony aggrot szeretnénk ledobni. Így megfosztanánk Akalit az energiavisszatöltéstől is valamelyest, –illetve sokkal jobban kitűnne a képességbeli különbség is a játékosok között, és nem csak a karakter broken státusza nyerné a meccseket. 

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!