Egyesek szerint felvásárolhatják a BIG-et is, de nagyon keveset árultak el eddig a terveikről.
A gyorsétterem-láncáról ismert KFC új e-sport brandet indított útjára tegnap KFC Gaming néven. Az inkább csak sejtelmes leleplező videóból igen keveset tudhattunk meg a tervekről, de állításuk szerint valami nagy dolog közeledik, pontosabban "something BIG".
Player One has entered the game.
— KFC Gaming (@kfcgaming) September 28, 2018
KFC x Gaming, a match made in heaven.
Just a taste of what's to come, something BIG is coming... pic.twitter.com/047Rc2UJvm
Nem kérdés, a rajongók rögtön gob b-ékra és a Berlin International Gamingre asszociáltak ebből. Ezt a teóriát megerősíti az is, hogy rögtön az első képkockákon megjelenik a csapat, méghozzá a júliusi, kölni döntő előtti felvételeken. A "nagy dolog" arra is utalhat, hogy a videóban látható játékokat mind beveszik a repertoárjukba, vagyis már most multigamingben gondolkodik a KFC. A címek között a CS:GO, a Fortnite és nagy meglepetésre a Rainbow Six: Siege is feltűnik, viszont a BIG-nek csak az első kettőben van csapata. Éppen ezért egyesek azt gondolják, hogy csakis smooya-ékat vásárolja ki a KFC. De természetesen mindez csak találgatás, amíg hivatalos bejelentés nem érkezik.
Ami viszont biztos, hogy a KFC Gaming szervezetként lesz jelen az e-sport piacon, nem pedig szponzorként. Tehát, ha bármilyen együttműködésük is lesz a BIG-gel, az valószínűleg nem az AUDIxAstralis-hoz hasonló marketingkampány lesz, hanem valamilyen kivásárlás.
A KFC Gaming egyébként igen jelentős brand lehet, –egalábbis a pénz és a kapcsolatok biztosan megvannak ehhez. Ráadásul nem csak a gyorsétteremlánc, de a jelek szerint a hiphop történelem egyik legjobban kereső alakja, Sean "P. Diddy" Combs és az OGC Nice olasz-ghánai futballistája, Mario Balotelli támogatják a projektet, –ami abban is segíthet, hogy az e-sporttól eddig idegen közönséget is bevonják.
KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!