Változik a rúnarendszer: mi döntünk, hogy mit szeretnénk!

Változik a rúnarendszer: mi döntünk, hogy mit szeretnénk!

Jövőre már mi határozzuk meg, hogy mire van szükségünk.

Idén év elején debütált az új rúnarendszer, amitől nagy fellendülést várt a Riot Games. Sikerült sok mindent megváltoztatni, egyrészt ingyenessé tették a rúnákat, viszont sokan még így is megkötve érezték magukat a kapott bónuszok miatt. Attól függően, hogy mely két ágat választottuk ki, az alapján kaptunk különféle stat bónuszokat, legyen az AD, AP, támadási sebesség, HP és hasonlók. 

Emellett a másik cél, hogy értelme legyen az eltöltött játékidőnek. Nem akarják elvenni a visszatérés lehetőségét, de ha egy meccs már nagyon elveszett, akkor ne kelljen fél órát várni arra, hogy véget érjen egy meccs. A döntés viszont a mi kezünkbe kerül.

Rúnák és statok


Egyelőre egy 3 választós rendszernél maradnak, ahol három választásunk lesz. Az egyik mindenképp egy offenzív stat, a másik egy defenzív, míg a harmadikat mi döntjük el szabadon. Az offenzív statok közé tartozik az AD, AP, támadási sebesség, és a növekvő CDR. A defenzívek ezzel szemben a páncél, MR, és a növekvő HP.

Feltűnhet, hogy a lista rövidebb, ennek oka, hogy pár dolgot elvetettek. A HP regen nem tesz jó az ösvényeknek, mert végül senki nem hal meg. A sima CDR-t nehéz hangolni, mivel állandó jellegű így nincs összhangban a többi fejlődő dologgal. Növekvő ellenállások pedig alapvetően nem rosszak, –de mivel el akartak vágni pár dolgot, ez nem volt elég jó választás a többihez képest.

Az ösvényfázis hosszabb lesz

A tornyok eleinte még a mostaninál is szívosabbak lesznek, konkrétan kapnak egy pajzsot, hogy még kevesebb sebzést szenvedjenek el. Így mi is jobban látjuk majd a haladást, mivel láthatóvá teszik őket és nem pusztulnak el túl hamar még egy rosszabb matchupban sem.

Elérhetőbb lesz a visszatérés egy-egy vesztésre álló meccsen

Nem csak a gyilkosságokat, de a minionfarmolást is beleépítik a bounty rendszerbe, –vagyis a fejpénzbe–, amit lekapcsolásért kapunk. Ennek oka, hogy nem csak sok gyilkosság, de sok farm is számíthat egy meccsen ezért lehet, hogy akit megölünk nem rohangál 5 killel, de így is több pénze van jóval nálunk, mert többet farmolt. Ez is elősegíti a visszatérés lehetőségét, elvégre nem egy sima 300 goldot kapunk érte, hanem többet. A tervek szerint egy elfeedelt karakter megöléséért kapott pénz mennyisége 70%-ban a killekből, 30%-a pedig a farmjából fog adódni.

Az egyoldalú meccsek rövidebbek lesznek

A minionok HP-ja és a tornyok ellenállásainak növelése a lategame-ben is jó sikereket ér el egyelőre. Ennek célja, hogy akik már amúgy is jól állnak és technikailag már nyertek, hamarabb fejezzék be a meccseket. Mivel több tárggyal rendelkeznek, a tornyokon és a minionokon hamar átverekedik magukat, míg a vesztésre álló csapat úgy érezheti majd, hogy a környezet is ellenük fordult. Ez így leírva rosszul hangzik, –de higgyétek el, annál hamarabb vége lesz egy olyan meccsnek, ahol amúgy is vesztésre állunk már nagyon.

Így fog kinézni az új torony!

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések