Még mindig a Silver az egyik legnépesebb divízió, –így az ottani statisztikákat vettük ezúttal alapul.
Megérkezett az idei világbajnokság patch-e, a 8.19, –mi pedig ezúttal egy kicsit csavartunk a dolgokon. Általában a ranglétrák felsőbb felét néztük, –hogy éppen ki hozza haza a legtöbb LP-t–, most viszont a Silver rangot néztük meg, elvégre ez az egyik legnépesebb divízió a világon. Itt található a legtöbb ember, tehát jó eséllyel az olvasók között is lesz egy pár. Első körben a dzsungel pozíciót néztük meg, mint az egyik katalizátora az ösvényeknek és persze a játéknak. Ahogy azt megfigyelhetitek majd a listán is, nem feltétlenül kell mindig a legnehezebb karaktereket választani, néha egy-egy egyszerűbb is tökéletes a munkára.
Ötödik helyen, a rémálmok ura található. Őt profi szinteken is játsszák, de low eloban ugyanúgy kifizetődik. A legtöbb ember amúgy is fixen pánikol, ha csak meglátja a sötétséget; jó eséllyel nem nézik a kistérképet, hogy merre is járt. Ezt több módon is kihasználhatjuk, egyrészt a csapat segítésére, másrészt fixen utolérjük kinézett célpontunkat. Arra azért nem árt figyelni, hogy nem vagyunk túl tankosak, ha megvan a célpont, jó eséllyel nem árt visszavonulni. Képességei nem igényelnek sok tanulást, a pajzsának időzítését azért nem árt begyakorolni. 52,44%-ban nyer meccseket, 3,85%-os választási arány mellett.
Ha Garen a felső ösvény faék karaktere, akkor Rammus a dzsungelé. Gurulnia mindenki tud vele és kellő mozgási sebességet kapunk vele, hogy utolérjünk szinte bárkit. Farmolni sem nehéz vele, azon kívül, hogy alaptámadásokat használunk, elég a W-t bekapcsolni és a szörnyek kb magukat ölik meg. Ugyanúgy gankeknél is a tauntot követően ezt bekapscsoljuk és már el is végeztük a dolgunk. A Cinderhulkkal pedig még könnyebbé válik a dolog az égető aurával. A legtöbb játékos low eloban nem feltétlenül használ Cleanst vagy QSS-t, így a CC-nk szinte mindig biztos siker. 53,02%-ban nyeri a mérkőzéseit 3,06%-os választási arány mellett.
Udyrral még csak célozni sem nagyon kell, maximum a jobb klikkel. Négy formája van, ezeket váltogatjuk a helyzettől függően. Egyikkel gyorsan támadunk, másikkal pajzsot kapunk és életlopást, a harmadikkal gyorsan futunk és kábítunk, az utolsó pedig területi sebzést és égetést ad. A legfontosabb nekünk a gyors futás és a kábítás lesz, főleg gankeknél. Az AD dzsungel tárggyal és egy Trinity Force-szal félelmetesek leszünk, több sebzés nem is kell, mehet a tankosodás. Elég egy kis korai előny és máris pörgethetjük a meccset kedvünk szerint, –az esetek 53,2%-ban ez be is jön, választási aránya pedig 2,66%.
Jaxhez nekem is nemrég volt szerencsém a dzsungelben és tényleg nem nehéz vele játszani. Ugyan a karakterrel sokat lehet fejlődni, de már alap szinten is elvégzi a dolgát. Az E képességet nem árt megtanulni időzíteni, esetleg a Flash-sel kombózni, de ezt leszámítva tényleg csak püfölni kell az ellenfelet. A tévhitekkel ellentétben Cinderhulkot érdemes először venni rá és csak után Trinity Force-ot. Egy Sterak még ad némi túlélhetőséget, azt követően pedig szinte mindegy mit veszünk. Mehetünk tankra, vagy ha magabiztosak vagyunk több sebzésre, a játék későbbi felében már úgyis megállíthatatlanok leszünk. 54,41%-os győzelmi arányával a 2. a listánkon, ráadásul 6,62%-ban kerül kiválasztásra, e tekintetben első!
A legjobb győzelmi aránnyal meglepő módon Amumu rendelkezik. A kis múmia hosszú évekig aludta álmát, de pár patch-csel ezelőtt kapott egy kis buffot, azóta pedig megint előkerült. Olyannyira, hogy ő végzett a lista első helyén. 53,39%-os győzelmi aránya és 2,64%-os választási aránya magáért beszél. Ha a Q-jával be tudunk találni, akkor nagyon meghálálja magát a karakter, az ultja pedig minden harcban aranyat érhet. A dzsungelben is könnyű vele haladni és AP-ként meglepően sokat sebez. Elég csak egy-két alkalommal kivégezni ellenfelünket, harmadjára már nem mer odajönni hozzánk.