Új fegyver, kiegészítő, jármű, Training mód és még rengeteg más hibajavítás? Ez igen PUBG Corp!
A koreai leakek ezúttal sem hazudtak, hiszen megérkezett a 21. frissítés a teszt szerverekre! A Training mód csak a hab a tortán, hiszen egy új AR, egy lézer kiegészítő, a Tukshai és egy teljesen új jutalom rendszer is érkezett a játékba. Nézzük is meg, hogy mit tartalmaz az óriási 21. frissítés:
QoL változtatások
- Mostantól tesztelhetjük a mikrofonunkat a menün belül is
Bug fixek
- Mostantól nem fordul elő az a hiba, hogy a karakterek teljesen máshol látjuk, mint ahol egyébként vannak
- Mostantól nem ragad be a karakterünk egy nagyon furcsa pózban miután kiszálltunk az autóból
- Kijavítottak jó pár animációs hibát a fegyverek kapcsán
- Kijavították azt a hibát, amikor Sanhokkon túlságosan a pálya szélére mentünk, akkor felkerültünk a levegőbe majd lezuhantunk
- Mostantól nem késik két másodpercet a kék kört jelző óra
- Mostantól nem akadunk meg nem látható akadályokban, ha víz alatt vagyunk
- Előfordult, hogy néha az UAZ sokkal több sebzést szenvedett el, mint kellett volna, ezt kijavították
- Végül, de nem utolsó sorban pedig jó pár kamera bugot megoldottak a halálunk után
Új funkció: Gyakorlómód
- Végre megérkezett a Gyakorlómód, ahol mindent a végletekig gyakorolhatunk
- A pálya mérete 2x2
- Csak Matchmaking által léphetünk be:
- Ha több, mint 5 játékos van a Queue-ban, akkor azonnal elindul a meccs és a többiek az első öt percben csatlakozhatnak, (maximum 20 fő)
- Ha kevesebben vannak, akkor a Matchmaking Queue öt percig keres majd embereket
- Ha ez idő alatt nem talál senki, akkor a meccs elindul és már senki nem csatlakozhat hozzá
- Összesen 30 perc áll rendelkezésünkre, ha talál játékosokat, hiszen az első 5 percnyi csatlakozási idő is beleszámít, –ha pedig nem, akkor 25 percig élvezhetjük mielőtt újat kell kezdenünk
- A játékosok nem kerülhetnek 1 HP alá
Új fegyver: MK47 Mutant
- Bekerült egy új AR: MK47 Mutant
- Az MK47 Mutantet mindegyik pályán megszerezhetjük és véletlenszerűen spawnol majd be
- 7.62-es tölténnyel működik összesen 20 golyó fér a tárba, 30 ha rákerült egy Extended tár
- A Mutant 2 tüzelési móddal rendelkezik: egy golyós és két golyós burst
- Szinte mindegyik kiegészítőt használhatjuk rajta, de nincsen Stock helye
Új Sanhok exkluzív jármű: Tukshai
- Csak Sanhokkon találhatjuk meg
- Három játékos fér el benne
- A Tukshai lassabb, mint a többi jármű, de tökéletesen beleillik Sanhok környezetébe, kicsisége miatt
Új Supply System
- Bekerült egy Supply névre keresztelt jutalmazási rendszer, ami az elvégzett küldetések és a játékidő alapján jutalmaz
- Fejlődhetsz és jutalmakat kaphatsz, ha teletöltöd a Survival csíkot Survival XP-vel
- A küldetések naponta és hetente frissülnek
- Minden szint után kapsz valamiféle jutalmat
Újjáépítik a BP rendszert
- Eddig csak a helyezésed alapján adtunk BP-t. Mostantól a játszott idő is beleszámít ebbe
- Átalakultak a helyezésért járó BP jutalmak, hiszen mostantól számba veszi a játszott időt is
- Mostantól nem kapunk négyszer annyi BP-t, ha egyedül játszottunk egy Squad meccsben
Gameplay
- Hozzáadtak egy új fegyverkiegészítőt, a Laser Sight-ot
- A lövedékek szórása csökken, amikor célzás nélkül lövünk, illetve amikor csak egy pillanatra célzunk
- Az új kiegészítő a grip slotot foglalja el
- Van a tárgyhoz egy ismert hiba is, a laser effekt a death kamerában és a replay funkcióban nem jelenik meg
- Hozzáadták a játékhoz a fejlesztett Marker/Ping rendszert
- Azt ALT+görgő kombóval helyezhető el a jelölés
- Ez a jelölés a pályán nem látható, csak a fenti iránytűn
- Minden csapattárs látja ezt a jelölést
- Ha letettünk egy jelölést, két másodperc múlva tehetjük le a következőt
- Az iránytűről 5 másodperc múlva automatikusan eltűnik a jelölés
- Ha a jelölések egymást fedik, akkor a legközelebbi jelenik meg
- Fejlesztettek a kék kör megjelenésén is
UI/UX
- Hozzáadtak a menühöz egy lehetőséget, amivel ellenőrizhetjük a Voice Chat állapotát
- Hozzáadtak egy opciót a Network Information felületéhez is, amivel láthatjuk a hálózat sebességét, a csomagokat és a csomag veszteséget is
- Frissítettek a Wardrobe felületén is
- Lehetővé tették a különféle tárgyak egyértelműbb elkülönítését is
- Hozzáadtak egy szűrő lehetőséget is
- Mostantól szín szerint elkülönítve láthatjuk a különböző ritkaságú ruhadarabokat
Teljesítmény
- Optimalizáltak a memória használaton
- Fejlesztették a különféle anyagok on-hit effektjét
- Optimalizálták az árnyékok betöltését
- Fejlesztettek az égő járművek betöltésén is
Replay
- Fejlesztettek a kamera mozgatáson
- Fejlesztéseket eszközölték a kattintás és az elhúzás minél hatékonyabb elkülönítésére, amikor az UI a képernyőn van
- A Replay funkció korábbi formája nem elérhető többet
Custom Match
- Hozzáadtak 4 különféle előrebeállított módot a Custom mérkőzésekhez
- Normál mód
- 45ACP mód (Forty-Fivers)
- Crossbow mód (Ghille Crossing)
- War mód
- OverpowerKit (Desert Knights)
- SniperKit (One Shot One Kill)
- Normál mód
- Hozzáadták a funkciót, amivel elmenthetjük és elnevezhetjük a beállításainkat
- 10 helyet kapunk erre
- Hozzáadták a funkciót, amivel jelszó függvényében beléphetünk egy mérkőzés spectate módjába
- Hozzáadták a funkciót, amivel beállíthatjuk az összecsapások számát
- Növelték a Flaregun használhatóságát
- Kivették a War Royale opciót a War módból