Ha ezek a nerfek jönnek, garantáltan véget ér az unalmas meta korszaka!
Elérkezett a bejelentés napja, de amíg várunk a hivatalos közleményre nézzük meg, hogy kéne változtatni a kritikus kártyákat. Utálod a Quest Rogue-t, legszívesebben kitörölnéd a Druidot a játékból, vagy idegesít a Giggling Inventor? Ezeket a nerfeket neked találták ki!
Giggling Inventor
Kettőről egyre csökken a megidézésekor a "Hello!"-k száma.
The Caverns Below
A quest teljesítése után csak 50 százalék esélyed van arra, hogy megkapod a jutalmat.
Tank Up
4 armor helyett: "Add a random tank to your hand."
Juicy Psychmelon
Új nevet kap a varázslat: Rotten Psychmelon - Rákényszeríti a Druid játékost, hogy elfogyassza a saját dinnyéjét.
Kun the Forgotten King
(Summon: A hundred kings will rise again!)
A felemelkedő királyok száma 100-ról 90-re csökken.
Aviana
A konzisztencia miatt nevezzük át Aviana Chan-ra.
Hex
Mana költsége 4-ről 5-re változik.
Sunkeeper Tarim
Az Odd Paladinok 100 százalékban felfedezik a Stonehill Defenderből, ezért nem kell gondolkozni azon, hogy körbe kell-e játszanunk, vagy sem.
Spreading Plague
A Scarab Beetle-ök, nem Beastek többé, mert túl nagy szinergiában voltak a Witching Hourrel.
Beakered Lightning
0 manáról, 1 manára nő a költsége, de csökken az Overload 1-re. Ezzel felemelkedhet az Odd Control Malygos Shaman.
A Druid elveszíti a Nourish-t és a Wild Growht-t cserében minden meccset alapból 4 manával kezd.
Woodcutter's Axe
Mana költség 2-ről, 3-ra nő.
Branching Paths
Átnevezik Branching Path-ra és csak egy opcióból választhatsz: vagy kapsz 50 armort, vagy a lényeid kapnak +15 sebzést, vagy húzol 15 kártyát.
Millhouse Manastorm
A személyisége utalva átnevezik Millhouse Manarain-re.
Edwin VanCleef
Az alap statjai 11/11-re nőnek, mivel nehéz volt összehozni egy erős lényt, és a játékosoknak csak a csalódás maradt.
Ti milyen nerfekkel egyensúlyoznátok ki a metát?