Nem csak Karma háza táján jönnek újdonságok, Lissandra is friss passzívot kap és közeledik a Clash is!
A korábbi Karma frissítés végül nem ért révbe, de érkezett helyette más és egy teljesen új, eddig soha nem látott képességfajtát kap. Ha lemaradtatok volna róla, akkor az alábbi cikkben olvashattok a témáról bővebben.
Karma egy eddig sosem látott új képességgel és mechanikával frissül!
Aioween | 18/10/25 09:12 Korábban írtunk már arról, hogy Karma W-jét szerették volna frissíteni, ám nem igazán sikerült elérni azt a célt, amit kitűztek akkor. A munka ettől függetlenül nem állt le, ugyanis Karmának szüksége van némi figyelemre. A Riot elmondása szerint Karmának három nagy hibája van.
Lissandra
Egy pár hónappal ezelőtt már felmerült, hogy Lissandrának egy új passzívot adnának, mivel a mostani már nem igazán lát el fontos feladatot. Több verziót is teszteltek az idők során, de úgy tűnik megvan a végleges megoldás. Marad a korábbi szobros verzió, ám azóta sok bökkenőt javítottak ki, mivel akkoriban nem mindig volt megbízható a működés. A sok tesztelésnek tehát meglett az eredménye és elégedettek az eredménnyel, ami az alábbi lesz.
Ha egy ellenséges hős meghal Lissandra közelében, akkor egy jégszoborrá változik. Ezek a szobrok, vagy követők az élő ellenfeleket keresik, lassítva a közelben állók mozgását 25%-kal. Négy másodperc letelte után a szobor darabokra törik és X + Y% AP-t sebez.
Pár fontos részletet még érdemes megjegyezni. A szobrok először nagyon lassan kezdenek el mozogni és idővel gyorsulnak fel, tehát nem teljesen kikerülhetetlenek. Az elsődleges élő célpont mindig egy hős lesz, nem a minionok, de ha nincs más a közelben, akkor a minionok is megteszik. Ez azért is fontos, mert például egy mides ganknél, ha az ösvényen harcolunk, akkor számíthatunk arra, hogy a szobor nem a minionokat, hanem a még életben lévő másik ellenfelet célozza.
A pontos számokat még egyelőre nem tudta megosztani a Riot Games, mivel arra még nem jutott idő, hogy ezt megfelelő módon kiegyensúlyozzák. Általában ez az utolsó lépés egy ilyen folyamatban.
Clash
Többször is nekifutottak már ennek, de eddig nem sikerült zökkenőmentesen elindítani a dolgot. Magával a rendszerrel akkor sem volt, ami az elképzelést illeti, viszont a technikai oldalról több buktatóba is belebotlottak több ízben. Nem indultak el rendesen a meccskeresések, automatikusan vesztettünk és más zavaró tényezők szóltak közbe, így végül elnapolták a dolgot, amíg pontra tudják tenni. Utoljára érdemben júliusban volt szó a Clash-ről, vagyis lassan negyed éve. Akkoriban azt mondták, hogy igyekeznek még idén visszahozni a módot.
Sikerült eljutni arra a pontra, hogy kisebb és kontrolláltabb környezetben már több jól zárult tesztfázison vannak túl. Kipróbálták a keleti kisebb régiókban és mindenhol minden rendben volt. Pár apróságot még javítani kell, de azok már tényleg nem nagy dolgok. A következő időszakban más régiókban is kipróbálják a dolgot újra, növelve ezzel a spektrumot. Hamarosan további részletekkel jelentkeznek, egyelőre annyit mondtak, hogy sokat haladtak, de még azért várni kell rá, amíg készen lesznek.
Remélhetőleg ezúttal tényleg mindent sikerült kijavítani, mert a korábbi verzióknál is folytattak kisebb méretű teszteket, ahol az indulásnál tapasztalt hibák például nem buktak ki.