Karma egy eddig sosem látott új képességgel és mechanikával frissül!

Karma egy eddig sosem látott új képességgel és mechanikával frissül!

Egy újabb mechanika lát napvilágot Karma új képességének köszönhetően.

Korábban írtunk már arról, hogy Karma W-jét szerették volna frissíteni, ám nem igazán sikerült elérni azt a célt, amit kitűztek akkor. A munka ettől függetlenül nem állt le, ugyanis Karmának szüksége van némi figyelemre. A Riot elmondása szerint Karmának három nagy hibája van.

A többi hőshöz képest nincs egy meghatározó identitása, ami alapján ránézünk és azt mondjuk, hogy igen, ez Karma. Ez igaz a játékmenetre, illetve a karakter kilétére is, mivel nem igazán rendelkezik egyedi vonásokkal. A második probléma hogy nehéz megfelelő egyensúlyban tartani. Ha az átlag játékosok szintje alapján kapja a számokat, akkor túl erős lesz a profik között, éppen ezért a karakter mechanikáit szeretnék úgy hangolni, hogy mindkét tábort megfelelően ki tudják szolgálni. A harmadik gondja pedig, hogy a Mantrával erősített képességek terén nem mindig érezzük azt, hogy ténylegesen lenne választásunk, mivel elég egyértelmű a játék bizonyos szintjein.

Nézzük mit terveznek változtatni rajta. Egy egyedi képességet terveznek adni neki, amitől kitűnhet majd a "tömegből". Karma egy spirituális vezető Ioniában és mint minden vezető, ő is képes meglátni a legjobbat másokban, illetve elő is hozza belőlük azt. Hogy ezt az identitását előtérbe helyezzék, egy teljesen új mechanikát vezetnek majd be, a W-jén keresztül. Mostantól nem csak ellenségeket, de szövetségeseket is célozhatunk majd vele. A hatása pedig fix CDR. Hasonló, mint Zileannél, csak ezt nem magára, hanem szövetségeseire alkalmazza.

Ezzel együtt egy megoldáson is gondolkoznak, hogy Karma valahogyan lássa, kinek mennyi CD-n vannak éppen a képességei, kinek tudja resetelni az egyiket legalább. Ez azért fontos, hogy lássuk, kit érdemes célozni vele. Ha egy szövetségest célzunk tehát, az alap képességek (ulti nem) CD-jét csökkenti majd X másodperccel. Ha mantrázzuk is a W-t, akkor ez a mennyiség növekszik. Ez a képesség a profiknál szinte biztosan aranyat ér majd. A passzív is változik, töltetes rendszere lesz, mint a Spellthief's Edge-nek, így nem azzal kell állandóan foglalkozni, hogy hősöket támadjunk, sokkal inkább a pozíciónkra és hasonlókra.
Emellett a mozgási sebességet viszont vissza kell fogni. Az E, főleg a mantrázott változat egy elsődleges célpontot fog inkább felgyorsítani, a többiek ugyan megkapják a pajzsot, de lényegesen kevesebb mozgási sebességet. Ez sok helyet szabadít fel főleg profi szinte, hogy a karakter más oldalaival foglalkozzanak inkább és ne legyen túl erős. 

A mantrázott Q többet sebez majd első berobbanásra és kevesebbet a másodikra, így jobb poke eszköz lehet belőle. A W esetében változik a hiányzó HP és az AP aránya a gyógyításnál, így ha AP-t építünk és nem vagyunk tankosak, akkor is kellő mennyiséget gyógyulunk. Az E pedig továbbra is közös pajzsot ad mantrával, aminek mértéke magasabb lesz, mint most, viszont egyenlően osztja el a szövetségesek között, így inkább a kisebb harcokban lesz hatásos, mint egy 2 v 2, vagy 3 v 3.

Összesítve tehát, így fog kinézni Karma képességrepertoárja.

Passzív - Gathering Fire: Ha Karma sebzést okoz egy ellenséges hősnek, vagy nagy szörnynek, a Mantra CD-je csökken x másodperccel (maximum Y alkalommal Z másodpercenként). Souls Alight - Karma látja mások alap képességeinek CD-jét.

Q - Inner Flame: működésben változatlan

W - Spirit Bond: Szövetséges használat: Karma csökkenti az alap képességek CD-jét X másodperccel. Mantrázott változat: Karma Y másodperccel csökkenti az alap képességek CD-jét és visszatölt Z% manát szövetségesének. Ellenséges használat: Karma X sebzést okoz célpont ellenfélnek. Ha nem törik meg a láncot, akkor további X sebzést szenvednek el, és földhöz kötődnek T másodpercre. Mantrázott változat: tovább tart a lekötés és amikor sebzést okozunk, Karma Y%-ot gyógyul hiányzó HP alapján + Z% AP.

E - Inspire: Pajzsot és mozgási sebességet ad egy szövetségesnek. Mantrázott változat: A célpontoknak bónusz páncélt ad, illetve mozgási sebességet.

R - Mantra: működésben ugyanaz.

A számokat egyelőre még nem találták ki, de a működés ilyen lesz.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések