Megörültek a játékosok a legújabb frissítésnek

Megörültek a játékosok a legújabb frissítésnek

A FIFA19 mostanában nem volt problémamentes, de úgy tűnik mindent elhárított az EA és közben egy update-t is élesítettek.

Amellett, hogy a szerver stabilitással bizony akadtak gondok, a fejlesztők igyekeztek a játékmeneten is csiszolni. Több Reddit poszt is íródott egyébként, melyek arról szólnak, hogy mennyire örülnek ennek az update-nek. Az alábbiakban a legfontosabb tudnivalókat irtuk le:

Gameplay

Némi módosítást hajtottak végre az AI által irányított védekezésének hatékonyságával kapcsolatban

  • Annak érdekében, hogy az AI csapattársak kevésbé hatékonyan blokkoljanak, csökkentették azt a távolságot, amikor a gép által kontrollált játékos megpróbál a lövés pillanatában közbe lépni
    Ugyanez igaz a szerelésre is, itt is csökkentették a távolságot, szóval az AI által kezelt védőknek közelebb kell kerülniük a támadókhoz, hogy kísérletet tegyenek az odalépésre
  • Továbbá növelték a Fatigue (fáradtság) befolyását a defensive pressure (mikor a védekezést tekintve nyomást gyakorolunk az ellenfélre) közben
  • Ez a módosítás akkor érezteti a legjobban a hatását, amikor a Game Plan-ben a Constant Pressure (folyamatos nyomás) engedélyezve van vagy, ha a Team Press (csapatszintű letámadás) aktív
  • Viszont kisebb hatása lesz abban az esetben, amikor a Pressure On Heave Touch beállítást alkalmazzuk vagy a Game Plan-ben a Pressure After Possession Loss van engedélyezve
  • A jobb szerelések érdekében, egy jó belépőt követően a labda messzebbre pattan a cselezőtől, így nagyobb a valószínűsége, hogy el is veszíti a labdát a támadó.
  • Legendary és Ultimate nehézségen, csökkentették az AI játékosok által történő defenzív harmadban való passzolgatást

A következő problémákat javították

  • Néha, mikor a támadó rohan a szabadon guruló labda felé a gólszerzés reményében, akkor lelassul és nem tudta elérni effektíven
  • Amikor a kapus egy büntetőpárbajban kiütötte a labdát a játéktérről, néha bedobás következett

FIFA Ultimate Team (FUT):

  • A Division Rivals pre-match flow-hoz is hozzányúltak, mert egyes játékosoknak még mindig nehézséget okozott ellenfelet találnia.
  • A "Listatagok" gomb már nem jelenik meg a mérkőzés előtti folyamat során
  • A Voice chat (csevegés) le van tiltva az osztályú riválisoknál

A következő problémákat javították

  • Stabilitási gondok voltak a FUT Champions Channel-en, miután megnéztünk egy replayt
  • Néha egy fehér doboz vagy a játékosok modelljei megjelentek a háttérben a meccs kilépése után
  • Többszöri belépés és kilépés a FUT Champions Channel-re azt eredményezte, hogy a felvételek nem voltak elérhetőek
  • A Bought For Price listáján szereplő elemek a sokszor az előző tulajdonost jelenítették meg

Visual / Presentation:

Starhead:

  • 18 új sztárjátékos arcát is hozzá adták a játékhoz, valamint további 24 legacy starhead kinézet is engedélyezve lett. Több fórumon is az alábbi listát jelölték meg a 18 játékos kapcsán:
    • Helder Costa
    • Hause
    • Gibbs White
    • Christie
    • Kamara
    • R Sessegnon
    • Ward
    • Zokore
    • Smithies
    • Mendez-laining
    • Ecuele Manga
    • Cunnigham
    • Bamba
    • Rugani
    • + további 4
  • 2440 játékos 2D-s portréját és jó néhány csapat mezét, címerét és bannerét frissítették.

Itt viszont fontos megjegyezni: a szerver módosítások elvégzése szükséges lesz, hogy mindenki számára elérhetőek legyenek in-game. PC-re szokás szerint hamarabb érkezik, konzolokra általában 1 hetet várni kell mielőtt élesedik az újdonság.

A teljes listát ITT tudjátok végig olvasni, ha szeretnétek. Valóban jól sikerült a leírtak alapján az EA frissítése?

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Közvetítések