A FIFA19 mostanában nem volt problémamentes, de úgy tűnik mindent elhárított az EA és közben egy update-t is élesítettek.
Amellett, hogy a szerver stabilitással bizony akadtak gondok, a fejlesztők igyekeztek a játékmeneten is csiszolni. Több Reddit poszt is íródott egyébként, melyek arról szólnak, hogy mennyire örülnek ennek az update-nek. Az alábbiakban a legfontosabb tudnivalókat irtuk le:
Gameplay
Némi módosítást hajtottak végre az AI által irányított védekezésének hatékonyságával kapcsolatban
- Annak érdekében, hogy az AI csapattársak kevésbé hatékonyan blokkoljanak, csökkentették azt a távolságot, amikor a gép által kontrollált játékos megpróbál a lövés pillanatában közbe lépni
Ugyanez igaz a szerelésre is, itt is csökkentették a távolságot, szóval az AI által kezelt védőknek közelebb kell kerülniük a támadókhoz, hogy kísérletet tegyenek az odalépésre - Továbbá növelték a Fatigue (fáradtság) befolyását a defensive pressure (mikor a védekezést tekintve nyomást gyakorolunk az ellenfélre) közben
- Ez a módosítás akkor érezteti a legjobban a hatását, amikor a Game Plan-ben a Constant Pressure (folyamatos nyomás) engedélyezve van vagy, ha a Team Press (csapatszintű letámadás) aktív
- Viszont kisebb hatása lesz abban az esetben, amikor a Pressure On Heave Touch beállítást alkalmazzuk vagy a Game Plan-ben a Pressure After Possession Loss van engedélyezve
- A jobb szerelések érdekében, egy jó belépőt követően a labda messzebbre pattan a cselezőtől, így nagyobb a valószínűsége, hogy el is veszíti a labdát a támadó.
- Legendary és Ultimate nehézségen, csökkentették az AI játékosok által történő defenzív harmadban való passzolgatást
A következő problémákat javították
- Néha, mikor a támadó rohan a szabadon guruló labda felé a gólszerzés reményében, akkor lelassul és nem tudta elérni effektíven
- Amikor a kapus egy büntetőpárbajban kiütötte a labdát a játéktérről, néha bedobás következett
FIFA Ultimate Team (FUT):
- A Division Rivals pre-match flow-hoz is hozzányúltak, mert egyes játékosoknak még mindig nehézséget okozott ellenfelet találnia.
- A "Listatagok" gomb már nem jelenik meg a mérkőzés előtti folyamat során
- A Voice chat (csevegés) le van tiltva az osztályú riválisoknál
A következő problémákat javították
- Stabilitási gondok voltak a FUT Champions Channel-en, miután megnéztünk egy replayt
- Néha egy fehér doboz vagy a játékosok modelljei megjelentek a háttérben a meccs kilépése után
- Többszöri belépés és kilépés a FUT Champions Channel-re azt eredményezte, hogy a felvételek nem voltak elérhetőek
- A Bought For Price listáján szereplő elemek a sokszor az előző tulajdonost jelenítették meg
Visual / Presentation:
Starhead:
- 18 új sztárjátékos arcát is hozzá adták a játékhoz, valamint további 24 legacy starhead kinézet is engedélyezve lett. Több fórumon is az alábbi listát jelölték meg a 18 játékos kapcsán:
- Helder Costa
- Hause
- Gibbs White
- Christie
- Kamara
- R Sessegnon
- Ward
- Zokore
- Smithies
- Mendez-laining
- Ecuele Manga
- Cunnigham
- Bamba
- Rugani
- + további 4
- 2440 játékos 2D-s portréját és jó néhány csapat mezét, címerét és bannerét frissítették.
Itt viszont fontos megjegyezni: a szerver módosítások elvégzése szükséges lesz, hogy mindenki számára elérhetőek legyenek in-game. PC-re szokás szerint hamarabb érkezik, konzolokra általában 1 hetet várni kell mielőtt élesedik az újdonság.
A teljes listát ITT tudjátok végig olvasni, ha szeretnétek. Valóban jól sikerült a leírtak alapján az EA frissítése?