Nagyot durrantott a Riot a K/DA-val, de nem ez minden idők legnépszerűbb vb zenéje.
A nagy játékkiadók közül talán a Riot Games az, amelyik a legsűrűbben és a leghatékonyabban használja a zenét, mint eszközt a League of Legends népszerűsítésére. Cinematic videók, login videók, karakter történetek vagy az új karakterek videói mind-mind új, a kiadó által készített vagy készíttetett zenékkel érkeznek, –de már volt arra is példa, hogy egy egész albumot adtak ki teljesen ingyen, csak úgy.
És akkor még nem is beszéltünk a világbajnokságról, amelyhez lényegében a harmadik évad óta készül egy "himnusz", amivel az adott év legrangosabb nemzetközi tornáját népszerűsítik. 2018-ban két különböző zenét is kaptunk a vb kapcsán, az egyik a már jól ismert RISE
A világbajnokság döntőjének napján azonban egy új hőskinézet vonal is megjelent, a K/DA skinek pedig azóta is töretlen sikernek örvendenek! Az ehhez készült zene és videoklip egy elképesztően látványos, kiterjesztett valóság megoldással rukkolt elő a finálé felvezető showjában, a POP/STARS pedig azóta is hatalmas sikernek örvend, bő 30 nappal a megjelenés után már átlépte a 100 milliós megtekintést!
Egyetlen hónap alatt a 100 milliós megtekintéssel a K/DA biztos, hogy minden idők legjobban nyitó LoL-os zenéje, ellenben nem a legnézettebb, –legalábbis egyelőre. A képzeletbeli örökranglistát még mindig a 2014-es világbajnokság zenéje: az Imagine Dragons - Warriors lassan a 200 milliós határt ostromolja. 2015-ben a Worlds Collide nagy bukó volt, legalábbis számok tekintetében, alig több mint 20 millióan nézték csak meg Youtube-on. Zedd - Ignite-ja egy izmos 62 milliót produkált az elmúlt 2 évben, a Legends Never Die viszont –ha a két klipjüket összeadjuk–, már 125 milliós megtekintést hozott össze tavaly óta.
A K/DA és a RISE tehát hatalmas sikernek mondható, kíváncsian várjuk, hogy vajon előbbinek sikerül-e megfognia az Imagine Dragonst. A RISE pedig most hagyja le a GET JINXED-et, ami minden idők legsikeresebb, karakterhez kapcsolódó videoklipje eddig.