Vikendi Update - Minden amit érdemes tudni a hajnalban érkező frissítésről

Vikendi Update - Minden amit érdemes tudni a hajnalban érkező frissítésről

Végre megérkezik a várva várt frissítés a normál szerverekre PC-n, ahol a havas pályán megküzdhetünk az ellenféllel. Ideje összegezni, hogy miről is van szó.

Úgy gondolom, hogy régóta várják már a PC játékosok, hogy élesítve legyen a teszt szervereken tapasztalt új pálya, a Vikendi. Új fegyver, új jármű, lábnyomok. Ezeket mind megtapasztalhatták a játékosok akik letöltötték a Test klienst, azonban nem csak ennyiből fog állni a frissítés. Rengeteg új tartalom lesz benne, például át lesz alakítva a blue és red zone, valamint replay system is bekerül a frissítésbe és még sorolhatnám. Lényeg, hogy ezekkel mind találkozhattak az emberek a tesztszerveren.

A legszembetűnőbb újítás az új pálya, Vikendi, vagy más néven Dihor Otok. Egy 6x6 km-es pályáról van szó ami méretre Erangel és Sanhok között van. A nagy pályák tempójához mérve gyorsabb a játékmenet, azonban taktikusabb, mint Sanhok. A váróban hógolyóval dobálhatják egymást a játékosok, –de ami a legfontosabb ebben az újításban, azok nem mások, mint a lábnyomok és keréknyomok. Ugyanis ezek mind megmaradnak egy bizonyos ideig a ropogós hó felületen. A járművek, jobban csúsznak a havas/jeges talajon, tehát nehezebb irányítani az autónkat vagy épp az új járművet a hószánt (snowmobile).

A kék és a vörös zóna is változik majd, méghozzá olyan lesz mint a teszt szerveren. A RED ZONE középpontja mindig kívül fog esni a PLAY ZONE területén. Ráadásul minél kisebb lesz a a fehér körrel jelölt játékos zóna, arányosan csökkenni fog a vörös zóna mérete is. A BLUE ZONE első köre lassabb lesz mint a többi pályán, később viszont drasztikusabban fog szűkülni. Az első három fázis hasonló lesz  Erangel/Miramaron tapasztaltakhoz, viszont a negyedik fázis olyan lesz mint Sanhokon. Érdemes beszélni arról is, hogy a mapon viszonylag sűrűn fog spawnolni a level 3-as helmet és vest is, valamint a füst gránátok is nagyobb mennyiségben megtalálhatóak majd.

December 19 hajnaltól elérhető éles szerveren is a Vikendi Pass ami 10 héten keresztül fog tartani. Korábban már volt erről cikk, így annyit említenék meg, hogy két fajtája van ennek a Passnek, A Survivor Pass és a Premium Pass. Az utóbbi 9.99$-ért kiváltható így jobb minőségű lootra lehet számítani. Illetve bekerülnek a kuponok is, amikkel szintén tárgyakat válthatunk ki.

Az új fegyvert, a G36C gépkarabélyt már egy korábbi cikkünkben kiveséztük. Ott minden információt megtalálhat az az olvasó, aki esetleg lemaradt volna erről az információról. Ugyanebben a cikkben némileg kitértünk az új járműre is a hószánra is (snowmobile).

Végezetül amit még érdemes megemlíteni és a teszt szerveren már tapasztalhatták a játékosok, az nem más, mint a Replay Editor System, ahol lehetőségünk van a visszajátszásokat különböző szemszögekből megvizsgálni, amiket lementhetünk és felhasználhatunk egy esetleg saját videó készítéshez. (Útmutató és tutorial később fog érkezni hozzá!). A Parachute (ejtőernyő) effektje is megváltozott, épp úgy mint maga a zuhanás, ahogy kiugrik a játékos a repülőből. Aki még nem próbálta a teszt szervert, az tapasztalni fogja, hogy teljesen más a zuhanás, máshogy kell irányítani a karaktert a levegőben, ráadásul a fejlesztők ezt megspékelték még egy plusz elemmel. Ha nagy sebességgel érünk földet, akkor a karakterünk előre bukfencezik.

Season 1 Beta Rank rendszer helyett a Season 2 Beta Survival Title rendszer néven fut majd a rangsorolás, valamint számos UI effekt, optimalizációs és bug javítás is benne lesz a frissítésben hajnaltól. Game Mode (Játék Mód) választás is módosul némileg, kinézetre mindenképp. 

Ennek a frissítésnek a nagyobb részéről már valószínűleg tudnak a játékosok, azonban úgy gondoltuk érdemes összeszedni őket egy kosárba, főleg azok számára akik még nem próbálták ki a Teszt szerveren Vikendit. Egy két újdonság biztos, hogy lesz benne, mint például az, hogy ideiglenesen kiveszik a játékból a fegyver vizsgáló opciót (weapon inspect mode), amit a "J" betű lenyomásával tehettünk meg, és ami hasonlított a CS:GO-ban tapasztalt effekthez. Így tudjuk a skineket ellenőrizni. Illetve az összes statisztika, amit teszt szerveren szereztek a játékosok, az mind le fog nullázódni, –tehát nem kerülnek át az éles szerverre. Custom Game-be pedig még nem lesz hozzáadva Vikendi, tehát csak három pályán játszhatunk Custom Match-et. 

KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

  

Kövess Minket!