A Valve nem tudja –vagy nem is akarja– megoldani a problémát, így egyelőre minden úgy működik, ahogy évekkel ezelőtt is.
A CS:GO történelmében rengeteg buggal találkozhattunk már. Voltak kisebbek és nagyobbak, de olyanok is, amit csak nagy nehezen –vagy még mindig nem– oldott meg a Valve. Ezek közé sorolható egy elég körülményes megoldás is, amivel a legtöbb MM pályán dobozok vagy éppen ajtók textúrái tűnnek el. Előre szeretném leszögezni, hogy jó pár dologba bele kell piszkálni a játék fájljaiban, mi pedig nem áruljuk el, hogy pontosan hogyan lehet eltüntetni a bizonyos textúrákat. Ez nem csak azért van, mert senki sem szeretnénk csalásra buzdítani, de azért is, mert pillanatok alatt kibannolhat érte az Overwatch (a VAC nem mivel technikailag nem csalsz), mi pedig ezért nem vállaljuk a felelősséget. Nézzük is meg Sparkles videóját az ügyről, ami miatt lehet, hogy a Valve is végre kicsit komolyabban gondolja a glitch kijavítását:
A videót érdemes az elejétől megnézni, de mi beidőzítettük nektek a montázs kezdetére, ahol bemutatja az összes kikerült textúrát. A legtöbb ilyen Dust2-n, Cache-en és Mirage-on található. Természetesen Sparkles és ez a LINK is elmagyarázza, hogy hogyan kell babrálni a fájlokkal, de mint említettem ezt a lépést mi kihagynánk, elkerülve a nép haragját egy esetleges kitiltás után. Az egész hiba amúgy a motorban rejlik, hiszen rengeteg játéknál, de még egy operációs rendszernél is, egy adag adatot az úgy nevezett Cache-ben ment el a gép. Innen bármikor gyorsan előtudja szedni, így nem kell felesleges töltenie. Ezt a hibát tudjuk kihasználni, ha kicsit megpiszkáljuk a fájlt, mivel emiatt a játék úgy érzékeli, hogy a textúrák betöltődtek, csak éppen ez nem így van:A leírás szerint egyedül a saját magunk hosztolt szervereken nem működik a dolog, de casualban, MM-en vagy éppen Wingmanen tökéletesen kihasználható a glitch. Külön problémás, hogy a bugot megtaláló játékos október óta két levélben is értesítette a Valve-ot, de ők válaszra sem méltatták, ami szerinte azért lehet, mert vagy nem látták (szerinte ez lehetetlen), nem tudják megoldani (megint csak igen valószínűtlen) vagy jelenleg leginkább a Danger Zone-ra koncentrálnak és nincs idejük. Akármelyik is, ne lepődjetek meg, ha egyes dobozok vagy ajtók mögött valamiért mindig eltalál az ellenfél, –valószínűleg ezt a glitch-et használják.