A játék fizikája még nem áll készen a kerekes járművekre!

A játék fizikája még nem áll készen a kerekes járművekre!

Mailand prezentálásában a fizika és a kerekes járművek találkozása.

A World of Tanks fizikája az elmúlt évek alatt rengeteg módosításon esett át ugyan, de még közel sem az igazi; ennek több oka is van. Az egyik, hogy ez egy elsősorban a tankokra megalkotott speciális fizika, a másik, hogy a játékélmény dinamikájának fenntartása érdekében hozták létre. Ideáig a tankokkal folytatott harcokhoz jónak tűnt, de a kerekes járművekre még nem áll készen.

Boostok, buckák és láthatatlan falak

A játékosok nyomásának hatására eltávolították a hegymászós pozíciókat, csakhogy ezt láthatatlan falakkal oldották meg. Ezek a láthatatlan falak idáig valóban megakadályozták a gyorsan mozgó tankokat abban, hogy elérjék a pozíciójukat, –csakhogy a kerekes járműveknek megvan a sebességük ahhoz, hogy kijátsszák a rendszert. Mailand videójában több olyan szituáció is megfigyelhető, amikkel a fizika egyszerűen nem tud mit kezdeni; az egyik jelenetben például egyszerűen talpra állt borulás után a vezetési módok közötti váltás segítségével.

Mindez pedig azt jelenti, hogy nemcsak a játékosoknak, de a játék fizikájának is fel kell készülnie a kerekes járművek érkezésére.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



World of Tanks - Ismerd meg a WZ-111 5A tankágát

Használd ki a normál járművekre szóló kedvezményeket, a küldetéseket és a különleges ajánlatokat, hogy meghódítsd a kiegyensúlyozott WZ-111 model 5A vezető kínai nehéztank-ágat.

Közvetítések