Mailand prezentálásában a fizika és a kerekes járművek találkozása.
A World of Tanks fizikája az elmúlt évek alatt rengeteg módosításon esett át ugyan, de még közel sem az igazi; ennek több oka is van. Az egyik, hogy ez egy elsősorban a tankokra megalkotott speciális fizika, a másik, hogy a játékélmény dinamikájának fenntartása érdekében hozták létre. Ideáig a tankokkal folytatott harcokhoz jónak tűnt, de a kerekes járművekre még nem áll készen.
Boostok, buckák és láthatatlan falak
A játékosok nyomásának hatására eltávolították a hegymászós pozíciókat, csakhogy ezt láthatatlan falakkal oldották meg. Ezek a láthatatlan falak idáig valóban megakadályozták a gyorsan mozgó tankokat abban, hogy elérjék a pozíciójukat, –csakhogy a kerekes járműveknek megvan a sebességük ahhoz, hogy kijátsszák a rendszert. Mailand videójában több olyan szituáció is megfigyelhető, amikkel a fizika egyszerűen nem tud mit kezdeni; az egyik jelenetben például egyszerűen talpra állt borulás után a vezetési módok közötti váltás segítségével.
Mindez pedig azt jelenti, hogy nemcsak a játékosoknak, de a játék fizikájának is fel kell készülnie a kerekes járművek érkezésére.