Uralkodó helyzetben lennének a mágusok?

Uralkodó helyzetben lennének a mágusok?

Sok mérkőzésen tapasztalható, hogy az AP hősök kicsit talán nagyobb erővel rendelkeznek, mint kellene.

Régebben még az volt a probléma, hogy a mágusok keveset sebeztek a tornyokra és a fontosabb épületekre a játék elején, ide értve a korai szakaszt és a játék középső időintervallumát is. Jogosan voltak felháborodva azok, akik ezeket a hősöket kedvelték és szerették játszani, mert a többi hőshöz és pozícióhoz képest, ezekkelszemben a mágusok túlzottan keveset sebeztek. Természetesen nem ez kell, hogy a fő prioritásuk legyen, de a Riot Games –hallgatva a játékosok visszajelzésére– egy kis egyensúlyt próbált meg hozni a játékba azzal, hogy erőt adott az AP rátára.

Ennek a változtatásnak köszönhetően picit megborult a játék egyensúlya, hiszen a scaling is megnőtt ezzel a balanszolással együtt, így pedig talán túlzottan sokat is sebeznek azokra a fránya tornyokra például. Természetesen tény, hogy szükségük van az orgyilkosoknak és a mágusoknak a sebzésre, de talán picit túlzottan is elszaladt a ló az erejükkel, mert már többet sebeznek, mint lövész társaik. Ellenben ott a dolog másik oldala is, ha a lövészek kezében lenne ez az erő, akkor az ő szerepük átmenne inkább csak torony rombolóba.

Erre egy jó példa, Neeko, aki még új hős az Idézők Szurdokában és mondhatni, hogy még azért erős, mert még új és még nem került annyira fókuszba, hogy gyengítésre kerüljön, de ez nem teljesen igaz. Neeko is, ahogyan a legtöbb mágus óriásit tud ütni a fontos épületekre, s ez így nem túlzottan van rendjén. A fejlesztőknek picit több hangsúlyt kellene fektetni az előszezon során arra, hogy a játékot egyensúlyba hozzák, mert így könnyen eljuthatunk oda, mint amikor a tankok voltak a főszerepben, hogy mindenki csak mágusokkal fog játszani, mert hát az most úgyis erősebb.

Nem segített a helyzeten a lövészek erejének megcsapolása sem, hiszen akkor a kritre építők szinte teljesen eltűntek a játékból. A megmaradó lövészek pedig nem úgy törték a tornyokat, nem volt rá akkora sebzésük, mint egy mágusnak, így kezdtek el az emberek átpártolni erre a pozícióra. Jelenleg a krites tárgyak átdolgozása folyamatban van a Riot Games háza táján, hiszen ők is érzik, hogy az erősítés, amivel nemrégiben próbálták kompenzálni ezt a helyzetet, nem elegendő ahhoz, hogy újra egyensúly keletkezzen a két csoport között.

Az is megoldás lehetne, ha a tornyok varázsellenállása is nőne az idő múlásával, bár mondható, hogy ott a toronypáncél, de azok csak a 14. percig tartanak, s a mágusok ereje utána is növekszik. A tornyokra lemezpáncélt rakni alapvetően jó ötlet volt, hogy picit vissza fogják a játék gyorsaságát. Nem egyszer tapasztalhattuk azt, hogy már a tizedik percben ARAM party van a középső vagy épp az alsó ösvényen, –ami nem volt túlzottan egészséges a játéknak.

Ti mit gondoltok az AP hősök erejéről jelenleg?

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések