Hamarosan talán megkapjuk az évek óta áhított fejlesztést, ami számos optimalizációs problémát megoldana.
A World of Tanks eleinte a processzor csupán egy magját használta ki, majd a fokozatos fejlesztésekkel a többi mag is kapott némi szerepet a számításban. A fő feladatokat azonban még mindig egy magra terhelik, így az 1.0-s nagy grafikai frissítés után a többmagos támogatás megoldására fókuszálnak a Wargaming fejlesztői.
Természetesen minél erősebb a hardver, amin a játékot futtatod, annál nagyobb FPS érhető el –és ez minél nagyobb, annál folyamatosabbnak érzékeled a harckocsik mozgását–, de ez koránt sem olyan fontos, mint az, hogy szaggatás mentesen fusson a program. Az új Core motor ezen fog segíteni, tehát a számítási folyamatok megosztásával a gyengébb számítógépeken is jobban fut majd a World of Tanks. Ez a fejlesztés többek között a Frontline játékmód visszatértének előhírnöke is lehet, hiszen az a játékmód épp a gyér optimalizáltság miatt került parkolópályára.
Talán egy új közepes tank érkezik jövőre?
A videóban nagyon sok mindent elmagyaráznak az új játékmotorról, ráadásul egy húsvéti tojást is elrejtettek 6 perc 47 másodperc környékén. A bal alsó sarokban egy T-62M látható, ami talán egy új tier X-es közepes tank lesz, –és ha valóban így lesz, akkor már csak az a kérdés, hogy kifejleszthető vagy jutalom járműről van-e szó?