A legendás OTK paladin - két variáció a Legend rank tetejéről

A legendás OTK paladin - két variáció a Legend rank tetejéről

A Hearthstone egyik központi eleme mindig az OTK volt. Mára kevesebb ilyen pakli van, –de azért még találkozni vele–, például úgy mint itt a Paladin.

Ha most valaki kimondja azt, hogy 'Paladin', akkor a legtöbbünknek egyből az Odd vagy az Even változat jut az eszünkbe. Ezzel persze nincs semmi gond, mindkét permutáció erős, relatíve olcsón is össze lehet pakolni és a játék velük nem igényel agysebészeti mélységeket. De rajtuk kívül van még egy archetípus, ami az utóbbi pár hétben elkezdett rendesen feltörni, népszerűség és győzelmi arány szempontjából is. Az OTK Paladin egy nagyon jó alternatíva, ha kicsit meg akarjuk lepni az ellenfelet, –illetve a felépítése miatt az egész elég jól működik a Hunter paklik ellen (kivéve DR Hunter, ott csúnyán kikap). Az alap koncepciót szerintem mindenki ismeri. Le kell tenni a Paladin DK-t és utána ha mind a négy lovas ott van a játéktéren, akkor az ellenfél megy a levesbe; tök mindegy, hogy mennyi élete vagy armorja volt. A deck egyébként nagyon rendben van, a különböző változatokban általában ott vannak a laphúzások, a bounce lapok, a leszedések és persze a Heal sem maradhat el. A mostani cikkünkben két variációt nézünk meg, amikkel egy Legend rank 18-at és egy 3-at hoztak össze. Lássuk azokban milyen tech opciók figyelnek.

Metil paklija (Legend rank 18)

Kód: AAECAZ8FCrMD7QXPBo7TAsPqAqf3Av37AoT8Avz8Ar2GAwr6AZwCnwPcA/QF9gfjywLZ/gLPhgPshgMA

Ahogy látható, itt a húzás kerül előtérbe, illetve persze az időhúzás. Ha sikerül megindítani egy draw mechanikát, akkor az vélhetően hozza magával a többi kártyát is. Erre jó példa mondjuk a Crystology, ami szinte biztos, hogy kikapja a Novice Engineert, amivel lehet megint tovább húzni. A sima takarítások itt is megvannak, sőt a Hammer of Wrath egy kis kellemes extra, ami még egy lapot is ad. Amire figyelni kell, hogy kevés a bounce lap, két Brewmaster, egy Zola és egy Baleful Banker az, ami az OTK-t hivatott megcsinálni, ami bizony igencsak keretek közé szorít minket, figyeljetek arra, hogy ezeket ne szórjátok el, mert nélkül nehéz megcsinálni a kombómágiát. Szóval, –hacsak nem ez az utolsó esély a győzelemre–, ne szedjétek vissza a 0 manás Tigrist, bármilyen csábító is két dolgot lekapni és gyógyulni 14-et.

Charon paklija (Legend rank 3)

Kód: AAECAZ8FCu0FucEC7dICjtMC4+MCw+oC/fsCvYYDz4YDzocDCroB+wHcA/QFzwb2B4jHAuPLAvjSAuyGAwA=

Itt már kicsit más a helyzet. Sokkal kevesebb a laphúzás, viszont a gyógyítás annál nagyobb szerepet játszik. Ez persze érthető, hiszen a High Priest Thekal ordít, hogy a deck legyen tele Heal mechanikákkal. A bounce effekteket itt sem vitték túlzásba, sőt a két Brewmaster mellé csak egy Zola csatlakozik, szóval itt egyáltalán nincs mozgástere az embernek. A leszedések persze itt is megvannak és ugyanolyan jól működnek, mint minden Pala pakliban, –legyen szó az örök Equality+Consec kombóról, az öreg Truesilver Champion-ról vagy akár Tarimról.

Hogy kinek melyik tetszik jobban, az mindenki döntse el saját maga. Arra persze lehet számítani, hogy nehéz beletanulni a pakli forgatásába, viszont egy idő után iszonyatosan jó vele a játék, ha rájövünk, hogy mit mikor érdemes használni. Ha megvannak a kártyák vagy van rá elég dust, akkor érdemes összerakni az OTK Paladint, –csak legyen hozzá türelmetek, mert az biztos, hogy a meccsek nem lesznek rövidek.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Közvetítések