Szórakoztatóak és népszerűek, nyerni azonban nem nagyon fogsz velük

Szórakoztatóak és népszerűek, nyerni azonban nem nagyon fogsz velük

Nem minden a győzelemről szól! Ez is lehetne a mottója a Hearthstone legszórakoztatóbb paklijainak.

Nem mindig csak az a cél a Hearthstone-ban, hogy a netdeckelt Tier 1 meta paklival több óra hosszat tartó keserves, kimerítő és nagyon sokszor frusztráló grinde-olás meglegyen a hónap végi Top 200 Legend helyezés, amiért a Blizzard kiböki (az új rendszer bevezetése után még ez sem lesz) a szemünk néhány HCT ponttal. Természetesen vannak olyanok, akik ebbe fektetnek rengeteg időt, pénzt és energiát, de a mókás, szórakoztató oldalról is érdemes beszélni. Van néhány pakli, amikkel egyszerűen jó játszani, ugyanis rengeteg örömteli pillanatot okoznak. Összeszedtünk néhány ilyen "fun" paklit, amivel barátok ellen, vagy Casual módban lehet kicsit kalandozni!

Pogo Rogue

Kód: AAECAaIHCsQBnAKyAvYE8wyBwgLTxQKA0wLD6gKggAMKtAHtApsFiAeGCdzRAtvjAtf6AuD6ArSGAwA=

A rugós boton ugráló, egyre nagyobb nyulak látványánál nem sok viccesebb dolog van jelenleg a játékban. Ha megszalad a szekér, akkor pillanatok alatt elszaporodhatnak a Pogo-Hopperek az asztalon, mint a nyulak a való életben. Minden azon múlik, hogy mennyire húz jól a pakli, ebben bízni meg badarság lenne kompetitív környezetben.

Átlagos győzelmi arány: 38,4 %

Thief Rogue

Kód: AAECAaIHBMgD5dECgNMC6/ACDbQBywP2BO4GiAeGCYHCApvIAurzAqj3Asf4Asn7AtWMAwA=

Lopd el és uralkodj! Ez a mottója a Thief Rogue-nak, ami teljesen esélytelen a komolyabb paklik ellen, mivel önmagukban a lapok nem nyernek, az ellenféltől lopott dolgokkal kéne valahogy behúzni a győzelmet. Ha nem elég jók az eltulajdonított lények és varázslatok, akkor lehet is keresni a Concede gombot. Néha azonban kijön a lépés és az ellenfél arcára Tess Greymane ráfagyaszthatja a kényszerű vigyort.

Átlagos győzelmi arány: 38,5 %

Thief Priest

Kód: AAECAa0GBL7IAqKHA+6JA+uKAw0e5QTWCvIM1cEC2MECm8IC5fcC6PkC9/wCl4cD5ogDsIkDAA==

Ismét egy tolvaj, de ezúttal Papnak álcázza magát. Milyen jól mutat elméletben, hogy az ellopott lényeket egy mozdulattal az asztalra idézi Princess Talanji?! A gyakorlatban ez sosem jön majd össze, sőt gyakrabban fog előfordulni, hogy a 8. kör előtt már lobogni fog a fehér zászló. Ettől függetlenül a koncepciót még mindig erőlteti a Blizzard, egyszer talán lehet belőle valami.

Átlagos győzelmi arány: túl kevés

Aggro Overload Shaman

Kód: AAECAaoIBu0F/wWWBooHsPACmfsCDO8B4AL5A4YG4AbZB+vCAvbwAo/7Apz/AoyFA/aKAwA= 

Ismét egy alapmechanika, ami sosem tudta kinőni magát. Az Overloadra épülő kártyák nagyon erősnek tűnnek, de egyszerűen nem jó egy pakli sem, ami csak és kizárólag erre épít. Ha kijön a lépés, akkor öt kör alatt nyer a pakli, de általában a másik oldal a jellemző, vagyis az öt kör alatt begyűjtött vereség.

Átlagos győzelmi arány: 44,2 %

Discard Warlock

Kód: AAECAf0GBJTHArjQAo+CA/CGAw0w0AT3BM4HwgjrwgKRxwKSzQL3zQLx0ALy0ALWhgOvjQMA

Több tízezer rajongó menne ki parádézni az utcákra, ha tényleg lenne egy épkézláb, ízig-vérig Discard szinergiára épülő gyors Warlock pakli. Hiába jönnek a jobbnál jobb lapok minden kiegészítőben, ha a mechanika még mindig gyenge. Jelkik ide, Soulwarden oda, a Discard Lock nem több, mint egy bűnös élvezet.

Átlagos győzelmi arány: 46,4 %

KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Közvetítések