EZ4ENCE Music Kit a játékba? Jöhet!

EZ4ENCE Music Kit a játékba? Jöhet!

Az egyik leginkább szerethető csapat, függetlenül az eredményeiktől.

Igazi jelenséggé vált az ENCE most a Major ideje alatt. Persze az EZ4ENCE mém már korábban is létezett, de most Katowicében megmutatták a srácok, hogy igenis valóban EZ4ENCE és olyan csapatokat is hazaküldtek a versenyről, mint a Liquid vagy a Na'Vi.

01Arról nem is beszélve, hogy hatalmas rajongó táborra tettek most szert, nem csak brutális játékuk, de szerethető egyéniségük miatt is. Csak az ENCE vs. Na'Vi meccset több, mint egy millióan nézték világszerte. Amit pedig a finn közösséggel tettek , az igazán példaértékű. A saját szurkolóik elmondása alapján, a finn CS közösség mindig is egy ilyen levegőben lógó, félkész valami volt, de jött allu, maga köré gyűjtött még 4 játékost, a finnek pedig vállvetve álltak ki a csapatuk mögött.
Néhány lelkes srác pedig össze is dobta a csapat himnuszát, ami bár csak pár napja jelent meg a neten, Spotify-on máris a 15. helyet foglalta el magának a legnépszerűbb finn dalok listáján. A közösség pedig most a Valve-ot kéri, hogy a szám kerüljön be a játékba, méghozzá egy Music Kit formájában. A Valve egyelőre nem reagált a kérésre, de ha szeretnének egy jó pontot szerezni a közösségnél, miután tavaly nem kaptunk új Operation-t, mindenképpen érdemes lenne megfontolniuk a dolgot.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések