Az egyik leghíresebb német autómárka támogatja mostantól a Cloud9-t

Az egyik leghíresebb német autómárka támogatja mostantól a Cloud9-t

Ezúttal a BMW szponzorálja a Cloud9 csapatait.

Az, hogy egyre inkább elfogadott az e-sport szinte mindenhol, azt is jelenti, hogy egyre nagyobb üzlet. Dollár milliók biztosan, de talán milliárdok is forognak már a sportágban. Egyre nevesebb helyszíneken, egyre inkább káprázatos és fényűző versenyeket láthatunk, hatalmas díjazásokkal és persze a csapatok mögé is nagy nevek állnak be szponzorként.

01Például az autómárkák is, tavaly ugye az Astralis csapatát támogatta az Audi, most pedig a BMW gondolta úgy, hogy megéri az e-sportba fektetni. Ők azonban a Cloud9 csapatait szemelték ki, így mostantól természetesen a CS:GO közvetítésekben is fel fog tűnni a német márka logója a C9 mezeken.

A Majorön nem szerepelt rosszul a csapat, de végül nem sikerült bejutniuk a rájátszásba. Golden visszatértével talán minden megoldódhatott volna, de miután flusha bejelentette, hogy egy időre visszavonul a versenyzéstől, megint foghíjas a csapat. Mit gondoltok, ki fog csatlakozni a Cloud9-hoz?

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések